خطیب نماز جمعه تهران گفت: مطمئن هستم صحبت‌های این هفته من مانند صحبت‌های هفته قبلم باعث می شود که من را در فضای مجازی نوازش کرده، فحاشی و اهانت کنند. اما بدانند که خاتمی منتظر شهادت است.

 

به گزارش جماران، سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه انسان مومن نباید رفتار نابخردانه ای داشته باشد، اظهارداشت: از عمرتان درست استفاده کنید و هر چه دلتان خواست را پیروی نکنید. باید دید که خداوند آن کار را اجازه می دهد یا خیر، یعنی اگر انسانی مطیع نفس باشد در لبه پرتگاه قرار می گیرد.

وی گفت: یکی از مواردی که قرآن از سبک زندگی مسلمانان به ما می گوید اینکه یاد خدا، نعمت ها و شخصیت های وارسته و بزرگ زندگی انسان را می سازد. شبکه های بیگانه در پی الگوسازی های بدلی در زندگی ما هستند. الگوهای بدلی، آدم‌هایی که از خدا بی‌خبر هستند و یک بار پیشانی برای خدا به خاک نسائیده‌اند را برای جوانان الگو می‌کنند.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* متاسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد دو جریان ترویج بدحجابی و شل حجابی بودیم و جریانی که می‌خواهد این مسئله را توجیه و تئوریزه کند. جریانی که بی‌حجابی و بدحجابی را تئوریزه می‌کند گناهش به مراتب بدتر از بی‌حجاب‌ها است. حجاب قانون خداست. همه فقها می‌گویند حجاب از ضروریات دین است.

* در دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با رئیس اوقاف سوریه، رهبری از محور مقاومت یاد کردند و بشار اسد را یک مبارز مقاوم نام نهادند و بر وحدت بین‌المسلمین با اشاره به نقاط مشترک تاکید کردند و فرمودند امیدواریم در قدس نماز بخوانیم و این روز دیر نیست.

*{ با اشاره به حوادث اخیر در خیابان پاسداران } جنایتکارانی که شهید حدادیان را بین خودشان کشاندند و هر کسی با هر چه داشت او را زد و جمجمه‌اش را از پشت سوراخ کردند، یعنی داعش‌های وطنی. سخن همه مردم این است که عوامل این جنایت مشخص شوند و به اشد مجازات برسند.

* مطمئن هستم صحبت‌های این هفته من مانند صحبت‌های هفته قبلم باعث خواهد شد من را در فضای مجازی نوازش کرده، فحاشی و اهانت کنند. اما بدانند خاتمی منتظر شهادت است و کوچکترین و کمترینِ شماست و دعا کنید در این صراط مستقیم افتخار همراهی با شما را داشته باشد.

تکمیل می‌شود...

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.