رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتق است:بحث دراویش در حادثه خیابان پاسداران موضوع انحرافی است، مخل کنند امنیت چه درویش یا غیره تفاوتی ندارد، برخورد با آنها ضروری است.

به گزارش جماران، در خصوص آخرین جمع‌بندی کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه خیابان پاسداران، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی علی رغم بررسی لایحه بودجه در صحن علنی به صورت ویژه برگزار و گزارش ناجا با حضور فرمانده تهران بزرگ و مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حادثه خیابان پاسداران سوء استفاده از خویشتن‌داری ناجا بود، تصریح کرد: ناجا به عنوان مسئول نظم در کشور وظایف خود را انجام داد اما گروهی از افراد در هنگامی که ناجا تصمیم به جمع کردن غائله کرد، کمتر از نیم ساعت حوادثی را رقم زدند.

وی افزود: هیچ تفاوتی بین گروه‌ها، فرقه‌ها و افراد جامعه نیست اما برخورد قانونی با هر کسی که مخل امنیت جامعه شود، ضروری است. متاسفانه این افرادی که در خیابان پاسداران تهران حادثه آفریدند همراه خود سلاح گرم داشتند.

بروجردی ادامه داد: این افراد با داشتن سلاح گرم و سرد خانه‌ها و خودروهای مردم را تخریب کردند لذا با اقدام نابخردانه‌ای کارنامه بدی را از خود به جا گذاشتند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: گروهی از حادثه آفرینان خیابان پاسداران دراویش افراطی بودند، این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی در شرایط معمول با دراویش هیچ مشکلی ندارد، آنها ده‌ها سال در کنار ما بدون مشکل زندگی می‌کنند اما در صورتی که مخل امنیت شوند برای ما درویش بودن یا نبودن تفاوتی ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بحث دراویش در حادثه خیابان پاسداران موضوع انحرافی است، این حادثه امنیت جامعه را با چالش مواجه کرد لذا برخورد و اشد مجازات لازم است، به ویژه برای کسانی که با اتوبوس جان تعدادی از هم‌وطنان را گرفتند. مردم نیز به شدت از این اقدام ناجوانمردانه متاثر شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.