در روزهای آینده دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهیدباهنر اصفهان، میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس می باشد.

پایگاه خبری جماران، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفت و گو با جماران، از واگذاری مسئولیت پشتیبانی مراسم تدفین شهدا به انجمن اسلامی دانشجویان خبر داد.

وی گفت : در روزهای آینده دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهیدباهنر اصفهان، میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس می باشد.

محمدصالح جعفری خادم  اظهار داشت  با توجه  به تشکیل کمیته تدفین شهدا در دانشگاه و واگذاری مسئولیت واحد پشتیبانی  این کمیته به انجمن اسلامی، کلیه ارکان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان به همراه سایر تشکل های دانشجویی تلاش حداکثری خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم به کار خواهند گرفت.

دبیر انجمن اسلامی اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان  در ادامه افزود: شهدا منحصر به اشخاص،گروه ها و جناح ها نیستند و همه اقشار مردم به خصوص دانشجو معلمان ارادتمند و دلداده شهدا و راه شهدا هستند و تدفین شهدا مایه برکت و ایجاد فضای معنوی در دانشگاه خواهد بود وی  اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولین مربوط هر چه زودتر این اتفاق مبارک و خجسته به وقوع بپیوند.

وی همچنین در ادامه گفت: تمامی تشکل های دانشگاه از همه گرایشها شانه به شانه همکاری و همدلی را به اعلا درجه خود رسانده اند،که این بزرگ ترین شاخص برتری تربیت نیرو به روش "تربیت معلم"  بر سایر روشهاست.

 وی در پایان ابراز امیدواری کردند که تشکل های دانشجویی همواره در راستای اهداف و آرمان های شهدای معزز حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.