رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافر بری سقوط کرده در مسیر تهران به یاسوج تا کنون پیدا نشده است و تلاش برای پیدا کردن آن و مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد .

به گزارش جماران، اسماعیل نجار روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران حادثه سانحه هواپیمایی پرواز تهران - یاسوج، اظهار داشت: هم اکنون یافتن و انتقال پیکر جانباختگان اولویت اصلی تیم‌های تجسس است. 
وی افزود: تمام هماهنگی‌ها و تدابیر لازم برای مدیریت بحران این حادثه با دستور رئیس جمهوری و وزیر کشور انجام شده است. 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: وحدت فرماندهی و هماهنگی میان اعضای ستاد بحران برای انتقال پیکر جانباختگان و پیگیری وضعیت حادثه دیدگان در اولویت است. 
وی عنوان کرد: همه مسئولان باید سعی بر مدیریت صحنه حادثه و جلوگیری از ناهماهنگی‌ها داشته باشند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با صبر و حوصله باید این بحران مدیریت شود و همه به‌صورت تیمی و یکپارچه برای حل آن اقدام کنند. 
علی محمد احمدی بر ضرورت تقسیم کار از سوی دستگاه‌ها برای جلوگیری از موازی کاری ها تاکید کرد. 
وی افزود: انتظار می‌رود نیروهای نظامی و انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان به‌صورت هماهنگ اقدام کرده و از تک‌روی خودداری کنند. 
احمدی ابراز داشت: بدون شک هر کسی در راستای خدمات‌دهی کوتاهی کند خیانت کرده و قابل‌بخشش نیست. 
احمدی بیان کرد: گروه های مشاوره‌ای برای آرامش روانی خانواده های جانباختگان در محل حادثه مستقر خواهند شد که توسط سازمان بهزیستی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد هدایت می شوند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که از هرگونه پرواز غیرضروری در منطقه جلوگیری شود و فقط بالگردهای عملیاتی و امدادی در قرارگاه عملیاتی حضور داشته باشند. 
احمدی تصریح کرد: نیروهای نظامی هر 2 استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان تدابیر امنیتی لازم در مسیرهای منتهی به وقوع حادثه را کنترل و رصد می‌کنند. 
وی گفت: اطلاع‌رسانی در حوزه سقوط پرواز تهران - یاسوج و وضعیت حادثه دیدگان تنها از سوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور انجام می‌شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.