نماینده تهران در مجلس گفت: ما باید زمینه بازگشت کسانی را که به لحاظ فکری و فرهنگی از قطار انقلاب پیاده و یا دچار سو تفاهم شده اند فراهم کنیم.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه بازگشت پیاده شدگان از قطار انقلاب را فراهم کنیم و با رفتار صادقانه و عادلانه آنان را به قطار انقلاب بازگردانیم.

سهیلا جلودارزاده اظهار داشت: امروز باید زمینه اعتماد دوطرف را فراهم کنیم. وطن فروشان به کشور راه ندارند ولی می توان زمینه حضور آن دسته از افرادی را که علیه نظام مبارزه نکرده اند را در کشور فراهم کنیم.

نماینده تهران در مجلس گفت: ما باید زمینه بازگشت کسانی را که به لحاظ فکری و فرهنگی از قطار انقلاب پیاده و یا دچار سو تفاهم شده اند فراهم کنیم.

وی افزود: بسیاری از رفتارهای غلط باعث شد برخی کنار بکشند که باید با رفتارهای صادقانه و عادلانه این افراد را به قطار انقلاب بازگردانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارداشت: در جامعه ما بسیاری از این افراد زندگی می کنند، البته بسیاری هم در کشورهای دیگر زندگی می کنند، هیچ کس دوست ندارد از وطن دور شود. این را تمام کسانی که یک هفته به ماموریت خارج از کشور می روند درک می کنند. زمانی که به کشور باز می گردند با چه ذوق و شوقی وارد کشور می شوند.

حسن روحانی رییس جمهوری در جمع راهپیمایان 22 بهمن مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی گفت: زمانی که انقلاب ما پیروز شد همه با هم بودیم، در قطار انقلاب مسافران فراوانی بودند، حالا به طور طبیعی برخی خود خواسته از آن پیاده شدند، برخی را هم از قطار انقلاب پیاده کردیم که می توانستیم پیاده نکنیم .

وی با تاکید بر این که همه را امروز باید دوباره به سوار شدن به قطار موفقیت و پیروزی انقلاب دعوت کنیم، تصریح کرد: ما همه یک ملت هستیم و یک آرمان داریم و در پی عظمت ایران بزرگ و تفوق فرهنگ اسلام و هویت ایرانی – اسلامی در دل جوانان عزیزمان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.