اندوه بزرگ ازدست دادن زودهنگام و ناباورانه همکاری عزیز و باصفا، مدیری متعهد و پرتلاش و برادری دلسوز و صمیمی بر دلهامان سنگینی می کند.

به گزارش جماران؛ حمید انصاری در پیامی درگذشت اسد الله پرنده رضایی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

اندوه بزرگ ازدست دادن زودهنگام و ناباورانه همکاری عزیز و باصفا، مدیری متعهد و پرتلاش و برادری دلسوز و صمیمی بر دلهامان سنگینی می کند. مرحوم اسد الله پرنده رضایی مهمترین ایام و سنوات جوانیش را از بدو همکاری در بخش بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (سلام الله علیه) تا چند روز مانده به رحلتش ، در نهایت اخلاص در مسیر ترویج اندیشه و آثار نورانی حضرت روح الله سپری کرد. وقار و انضباط ، مسئولیت پذیری و تعهد کاری، اخلاق حسنه توأم با دیانت، و دلبستگی به آرمانهای حضرت امام و شهیدان از ویژگیهایی بود که ایشان را در جمع همکاران، همواره بعنوان مدیری نمونه معرفی می کرد.  او نه تنها در دوران عافیت که در ایام سخت تحمل بیماری تا آخرین روزهای حیاتش با روحیه ای امید بخش و پر نشاط مسئولانه در انجام وظایف کاری و مسئولیتهای زندگی کوشا بود. مطمئنا افتخار پرورش در خانواده ای اصیل، متدیّن و شهیدداده، و افتخار سالها خدمت موثر به نشر آرمانهای حضرت امام ، ذخیره ای معنوی و ارزشمند برای حیات ابدی اخروی آن فقید سعید فراهم ساخته است. روانش شاد، و یادش برای همیشه گرامی باد.

به سهم خویش و از جانب یادگار گرانقدر حضرت امام و مسئولان و همکاران ایشان در موسسه نشر آثار حضرت امام این مصیبت بزرگ را به خانواده معزّز ایشان خصوصا مادر داغدیده و همسر فداکار و فرزندان دلبند ایشان و عموم بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال در این ایام پر فیض فاطمیه، خاضعانه، رضوان الهی و رحمت واسعه برای آن فقید عزیز، و صبر و اجر جمیل توأم با عزّت و سلامتی و موفقیت برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

و السلام علیکم و رحمه الله

حمید انصاری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.