ابوالقاسم رئوفیان گفت: بعید می دانم با شناختی که از آقای رئیسی دارم، یک بار دیگر خود را به جبهه پایداری گره بزند؛ آن هم جبهه ای که این دفعه هوس جدایی از چهره های اجتماعی جمنایی به سرش زده باشد و بخواهد جدا وارد عرصه رقابت شود؛ طبیعی است که شکست تلخ تری را برای خود رقم خواهد زد.

به گزارش جماران،  یک چهره سیاسی اصولگرا معتقد است: حجت الاسلام رئیسی را چهره ای زیرک و باهوش می شناسم؛ بعید می دانم با نزدیک شدن به جبهه پایداری عقبه خود را از دست بدهد؛ به هر جهت او حامیان زیادی در کشور دارد. باتوجه به رویکرد افرط گرایانه ای که پایداری ها دارند، نزدیکی و قرابت را نه به سود ایشان می دانم و نه سو گیری ایشان را مفید به حالشان. لذا معتقدم این نزدیکی صورت نخواهد گرفت.

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، گفت: بعید می دانم با شناختی که از آقای رئیسی دارم، یک بار دیگر خود را به جبهه پایداری گره بزند؛ آن هم جبهه ای که این دفعه هوس جدایی از چهره های اجتماعی جمنایی به سرش زده باشد و بخواهد جدا وارد عرصه رقابت شود؛ طبیعی است که شکست تلخ تری را برای خود رقم خواهد زد.

رئوفیان با اشاره به فعالیت های رئیسی و سفر به لبنان و تداعی این شائبه که هدف فعالیت های انتخاباتی است، اظهار داشت: به هر حال این نوع رفتارها صرفا در خصوص ایشان صدق نمی کند و دیگران را هم می تواند در بر بگیرد. 

دور از ذهن هم نیست که دیدارها، سفرها و سخنرانی ها با ژست یک نامزد ریاست جمهوری در انتخابات 1400 باشد. در صورتی که آقای رئیسی تصمیم به حضور در انتخابات 1400 داشته باشد، این موضوع می تواند برنامه حضور در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری تلقی شود و افکار عمومی نیز چنین برداشتی را خواهند داشت.

این چهره سیاسی در پایان در خصوص شانس و پایگاه اجتماعی ابراهیم رئیسی با توجه به یک دوره شکست در انتخابات ریاست جمهوری، برای شرکت در دور بعدی انتخابات در سال 1400، گفت: اگر از شکست درس بگیرد و نحوه ورود به مناظره ها و ادبیات انتخاباتی را درست تعریف کند، برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای که وهن شخصیت یک روحانی برجسته است مثل روآوردن به یک خواننده آنچنانی استفاده نکند؛ اخلاق انتخاباتی را سرلوحه تبلیغات انتخاباتی اش قرار دهد و با همه جانبه نگری سایر مؤلفه هایی که می تواند در رویکرد مردم و اقبال عمومی به نفعش تأثیرگذار باشد در نظر بگیرد و برنامه عملیاتی داشته باشد،شانس بالایی را برای راهیابی اش به پاستور پیش بینی می کنم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 857267
  • منبع: نامه نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.