جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نظام ما، نظامی است که با دشمن می‌جنگد و در عین حال پیشرفت می‌کند و در عین حال که می‌جنگند و پیشرفت می‌کند آسیبی هم نمی‌بیند، اظهار کرد: چنین نظامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بدون هیچ اغراقی منصفانه می‌گویم که ما تمام عرصه‌های عملی نظامی دشمنان را مسدود کرده‌ایم و امروز در اثبات راهکارهای نظامی برای غلبه به منافذ حیاتی دشمنان دست بالا را داریم.

به گزارش جماران، سردار حسین سلامی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به شرایط مردم در آغاز حرکت انقلاب و پیروزی آن اظهار کرد: ما در حالی که یک مشت مستضعف در برابر استکباری بودیم، خدا به ما نصرت داد و انقلاب به پیروزی رسید که آنقدر عظمت این پیروزی از دایره درک ما خارج است که نمی‌شود آن را جز با ترکیبی از اعجاز و ارعاب توصیف کرد و این عظمت آنقدر زیاد است که توانایی دیدن آن را نداریم.

وی افزود: هر کس سلطه آمریکا را در دوران جنگ سرد مطالعه کند این پرسش برایش پیش خواهد آمد که چگونه یک ملت توانست پوسته این تسلط آمریکا را بشکافد و نظام الهی برپا کند؟ که اگر در مفهوم این پرسش دقت کنیم می‌بینیم که جز با نصرت خدا چنین چیزی فراهم نمی‌شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه می‌دانند که دشمنان بی وقفه در 40 سال گذشته در همه ابعاد همه ظرفیتشان را به کار گرفتند تا سرنوشت ملت ما را به دست گیرند، اظهار کرد: شکستی که آمریکا از سقوط شاه در ایران خورد در طول تاریخ این کشور تکرارنشدنی و غیر قابل جبران است و من معتقدم که اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم می‌بینیم که خدا ما را به دشمنان بزرگ مواجه کرد تا قدرتمندتر شویم.

سلامی ادامه داد: دشمن در طی این 40 سال همه ظرفیت خود را به کار گرفت اما ما هم در برابر آنان ظرفیت‌سازی کردیم و من بدون هیچ اغراقی، منصفانه می‌گویم که تمام عرصه‌های عملی نظامی دشمنان ما مصدود شده و امروز در اثبات راهکارهای نظامی برای غلبه به منافذ حیاتی دشمن دست بالا را ما داریم و این نیز پایان ماجرا نیست.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد افتخارات به دست آمده ما را که تاکیدی از تجسم مفاهیم عزت، افتخار، سیطره و پیشرفت است با تبلیغات خود پنهان کند، اظهار کرد: اینکه ما بتوانیم موشکی را پرتاب کنیم که شناورهای متحرک در دریا را با دقت 100، مورد هدف قرار دهد این پرسش پیش می‌آید که چگونه زمانی دروازه‌های دستاوردهای علمی به روی ما بسته است به چنین قدرتی رسیده‌ایم؟ این کاری است که فرزندان این ملت انجام داده‌اند و همین شرکت مپنای ما جزء شش کمپانی برتر دنیا در ساخت موتورهای توربینی و امثال آن است و این جزو افتخارات ماست اما دشمن سعی می‌کند آن را پنهان کند و جامعه ما را با ناامیدی و بی‌اعتمادی به شکست بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نظام ما، نظامی است که با دشمن می‌جنگد و در عین حال پیشرفت می‌کند و در عین حال که می‌جنگند و پیشرفت می‌کند آسیبی هم نمی‌بیند، اظهار کرد: چنین نظامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و دشمن می‌کوشد این نظام را ناکارآمد نشان دهد اما باید بدانیم در ازای مشکلاتی که امروز با آن دسته و پنجه نرم می‌کنیم توان فراوانی هم داریم و مشکلات ما هرگز بزرگتر از مشکلات معیشتی آمریکا نیست یا شباهتی به مشکلات معیشتی اسپانیا که 50 درصد از جوانانش بیکار هستند یا ایتالیا که در جمع‌آوری زباله‌هایش ناتوان است، ندارد.

سلامی ادامه داد: ما همه اینها را می‌دانیم اما دشمن می‌خواهد همه این عظمت‌ها را پشت یک تبلیغات گسترده پنهان کند. اما امروز باید بدانیم که ما تنها یک جشن 40 سالگی برگزار نمی‌کنیم بلکه یک جنگ را مدیریت می‌کنیم. این جنگ نظامی نیست و اگر دشمنان گزینه نظامی را انتخاب کنند جز شکست راهی پیش‌رویشان نخواهد بود چراکه ما نیز صدای آنان را از پشت بی‌سیم‌ها می‌شنویم و از مسائل آگاهیم.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید مردم را با توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم، گفت: ما باید مردم را از اینکه هوش، دل و قلب‌هایشان توسط دشمن تسخیر شود نجات دهیم و راهکارهایمان برای حل مشکلات باید شدنی باشد. مشکلاتی وجود دارد اما هیچ‌کدام بزرگتر از توانایی‌های ما نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.