عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از پبشنهاد دریافت هزینه‌ای از خبرنگاران بابت اسنفاده از طرح ترافیک، گفت: درآمد حاصل از افزایش این مقدار این نرخ برای خبرنگاران مبلغ چندانی نمی‌شود.

به گزارش جماران، محمدعلی وکیلی  با انتقاد از سهم طرح ترافیک اهالی رسانه و خبرنگاران در لایحه تعیین نرخ عوارض تردد، گفت: این نوع دریافتی بابت طرح ترافیک از خبرنگاران به هیچ عنوان قابل قبول نیست ولذا مبلغ دریافتی از خبرنگاران در این خصوص باید مطابق با سنوات گذشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار جامعه رسانه‌ای از شهردار تهران به‌عنوان شخصیتی فرهیخته و رسانه‌ای این است که سنت درست سنوات گذشته جامعه خبرنگاری در رابطه با هزینه دریافتی از آن‌ها بابت طرح ترافیک دنبال کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است درآمد حاصل از افزایش این مقدار نرخ طرح ترافیک برای خبرنگاران مبلغ چندانی نمی‌شود اما نارضایتی جامعه خبری می‌تواند مجموع دستاوردهای شهرداری را زیرسوال ببرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در بررسی لایحه تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر تهران 3 درصد از سهمیه‌ها همراه با 50 درصد تخفیف به خبرنگاران اختصاص یافته است که این موضوع مورد انتقاد جامعه رسانه‌ای واقع شده است./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 853205
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.