رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از ممنوع المنبر شدن حجت الاسلام مهدی دانشمند در شهرستان کاشان خبرداد

به گزارش جماران، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی گفت: حجت الاسلام مهدی دانشمند به دلیل توهین و جسارت به مداحان، هیئات مذهبی و روحانیت سه عنصر موثر در ترویج دین اسلام در آخرین جلسه دهه دوم محرم هیات حضرت ابوالفضل(ع) گذر نو مدرسه امام کاشان، در شهرستان کاشان ممنوع المنبر شد.

 

وی با اشاره به اینکه، حجت الاسلام مهدی دانشمند در این جلسه از مردم می خواهد دین خود را از مداحان و روحانیت و هیئات مذهبی نگیرند، افزود: خطا و اشتباه از هر انسانی به غیر معصوم سر می زند، اما اگر یک هیأت و یک مداح و یک روحانی تخلفی داشت نباید آن از تریبون منبر یه همه تعمیم داد.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: روحانیت و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سخنان آقای دانشمند اعتراض خود را اعلام کردند و اما ایشان اشتباه خود را نپذیرفت و این بار در جلسه ای در شهرستان آران و بیدگل باز هم  همان حرف های خود را تکرار کرد به طوریکه این بار به مسؤولان و فرماندار مسؤول شورای تأمین شهرستان شکایت شد و دستور منع منبر حجت الاسلام مهدی دانشمند از سوی فرماندار و دادستان کاشان صادرشد.

 

به گفته وی، پلیس امنیت نیز از دو هیات مذهبی کاشان که از حجت الاسلام دانشمند دعوت کرده بودند درخواست کرد تا دعوت خود را از ایشان پس بگیرند در غیر این صورت مرکز هر دو هیات در کاشان پلمپ خواهد شد، این دو هیات نیز دعوت های خود را حجت الاسلام مهدی دانشمند پس گرفتند که جای تشکر دارد.

 

حجت الاسلام حسینی متذکر شد: حجت الاسلام مهدی دانشمند تا اطلاع ثانونی تحت هیچ عنوانی اجازه ندارد برای هیئات مذهبی کاشان منبر داشته باشد و در صورت تخلف برخورد قاطعانه خواهد شد و در این زمینه با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.    

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، ادامه داد: در وضعیتی که جامعه اسلامی ایران با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله می کند، نمی خواهیم مبلغان دین به سمت و سویی کشیده شوند که از زبان یک روحانی ساده لوح مطالب سخیفی بیان شود که سبب خشنودی دشمنان دین اسلام و تشییع شود.

 

 

برخورد جدی با مداحانی که در شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) فعالیت دارند

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه از برخورد جدی با مداحانی که در شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) منتصب به صادق شیرازی فعالیت دارند خبر داد و افزود: شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) منتصب به صادق شیرازی با حمایت دولت انگلیس و با هدف ایجاد اختلاف راه اندازی شده است و از برخی جلسات مذهبی که راستای اختلاف بین شیعه سنی فعایلت دارند حمایت می کند که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان شیعه انگلیسی نام برد.

 

وی با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای متعددی وابسته به صادق شیرازی فعالیت دارند، گفت: یکی از این شبکه ها، شبکه ماهواره ای امام حسین است که در این شبکه اقدام به پخش فیلم و ویدئو سخنرانی های تنش آمیز برای اختلاف بین شیعه و سنی است.  

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: این شبکه ها با حمایت انگلیس و آمریکا و به نام شیعه انگلیسی و شیعه آمریکایی برای ایجاد نفاق و اختلاف بین مسلمانان فعالیت دارند و متأسفانه برخی از مداحان ساده لوح را فریب داده و در شبکه های ماهواره ای معاند به نام دین و اهل بیت اما بر علیه دین و اهل بیت برنامه اجرا می کنند.

 

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه و جلوگیری از فعالیت مداحانی که با شبکه های ماهواره ای همکاری دارند، گفت: تا کنون به سه نفر از مداحان کاشانی که با این شبکه ها همکاری داشته اند تذکر داده شده است که در صورت تکرار از طریق مقامات قضایی و امنیتی با انها برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

 

 

حمایت یکی از جلسات غیرقانونی از مداحی که با شبکه ماهواره ای همکاری داشت

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اخیرا یکی از سخنرانان جلسات غیر قانونی و بدون مجوز در کاشان، مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی کاشان را به دلیل عدم تأیید یکی از مداحانی که با شبکه ماهواره ای انگلیسی امام حسین همکاری داشته و سخنان سخیف و هتاکانه ای را به سازمان تبلیغات اسلامی نسبت داده است.  

 

وی با ابراز تأسف از سخنان این سخنران که نویسنده کتاب و استاد دانشگاه کاشان است، گفت: سخنان این سخنران مصداق همان مثال آب به آسیاب دشمن ریختن و در راستای اهداف آمریکا و انگلیس است و خروجی های چنین استاد دانشگاهی چه کسانی می توانند باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تأکید کرد: این سخنران به جای اینکه سازمان تبلیغات اسلامی را که مجری اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب است و از کیان اسلام دفاع می کند و در مقابل خط نفاق و اختلاف ایستاده است را تشویق به ادامه فعالیت های خود کند، سازمان تبلیغات را مورد تهاجم خود قرارداده استکه نتیجه آن موفقیت عوامل انگلیسی است. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 849495
  • منبع: ادراه تبلیغات اسلامی
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.