بهروز بنیادی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیدار با حجت‌الاسلام ناطق نوری در راستای گفت‌وگوی ملی و اخوت بیشتر صورت گرفته است.

 

به گزارش جماران، بهروز بنیادی با اشاره به دیدار جمعی از اعضای فراکسیون امید با حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از چندی پیش تصمیم گرفته بودیم که با آقای ناطق نوری دیدار داشته باشیم اما به دلیل برخی از مشکلات، تعدادی از آنها نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند.

دیدار با ناطق نوری در راستای گفت‌وگوی ملی

وی با بیان اینکه دیدار با حجت‌الاسلام ناطق نوری در راستای گفت‌وگوی ملی و اخوت بیشتر صورت گرفته است،‌ اظهار داشت: ما به صورت جدی درصدد آن هستیم که از نظرات بزرگان استفاه کنیم و در دیدار با ایشان هم در رابطه با مشکلات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت شد.

به دنبال استفاده از نظرات و ظرفیت‌های همه بزرگان نظام هستیم

نماینده اصلاح‌طلب مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به دنبال استفاده از نظرات و ظرفیت‌های همه بزرگان نظام چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا هستیم تا از این طریق بتوان از ظرفیت‌های آنها برای حل مشکلات، پیشبرد امور و گفت‌وگوی ملی استفاده کرد.

بنیادی با بیان اینکه بزرگانی هستند که مکررا با آنها دیدار شده و نظرات آنها را دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این رویه را تداوم بخشیم و دلسوزان نظام گفتمان واحد امیدبخشی را نسبت به جامعه بکار گیرند چراکه متاسفانه در این مدت کوتاهی‌هایی صورت گرفته و دانسته یا ندانسته حرف‌ها و سخنانی بیان شده که امید را در جامعه کمرنگ کرده است.

درباره حصر صحبت مستقیمی نشد

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار در رابطه با محدودیت‌ها و رفع حصر نیز صحبت شد؟ خاطرنشان کرد: دراین باره صحبت مستقیمی نشد بلکه تمرکز سخنان استفاده از همه ظرفیت‌های نظام بود.

عمده مباحث مطرح در دیدار با ناطق نوری در رابطه با بودجه بود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال آیا در این دیدار درخصوص انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ صحبت کرد؟ ابراز داشت: عمده مباحثی که در جلسه با آقای ناطق نوری بحث شد، در رابطه با بودجه بود. با توجه به ریاست هشت ساله آقای ناطق نوری بر مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت‌هایی که داشته‌اند، به آسیب‌شناسی بودجه پرداختیم از ایشان راه‌حل و همفکری استمداد کردیم و ایشان نیز درخصوص چرایی و راهکارهای پیشرو سخنانی را بیان کردند.

ناطق نوری دلیل اعتراضات اخیر را فاصله میان مسئولان و مردم دانست

بنیادی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با اعتراضات اخیر نیز صحبت شد؟ بیان کرد: همانطور که گفتم در این دیدار درخصوص مسائل روز کشور صحبت شد. آقای ناطق نوری در این باره تاکید کردند این اعتراضات به خاطر ایجاد فاصله بین مسئولان و مردم خصوصا نسل جوان است.

وی افزود: ایشان یادآور شدند که مردم تلاش‌های مسئولان در مبارزه با فساد را کمتر می‌بینند و نتیجه تلاش‌های آنان در جامعه احساس نمی‌شود. در این باره لازم است دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی محکم باشند و در مبارزه با فساد پافشاری کنند و هیچ تعارفی با متخلفان در هر پست و مقامی نداشته باشند.

با خاتمی، جهانگیری و تعدای از وزرا دیدار کردیم

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که تا پیش از دیدار با حجت‌الاسلام ناطق نوری چه دیدارهای دیگری صورت گرفته است؟ یادآور شد: اعضای فراکسیون امید قبلا دیدارهایی با آقای آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه نیز داشته‌اند. علاوه بر این دیدارها، ما با سیدمحمد خاتمی و جهانگیری و تعدادی از وزرا نیز دیدار کرده‌ایم و می‌خواهیم با سایر دلسوزان و تاثیرگذاران دیگر رایزنی‌هایی داشته باشیم.

بنیادی درخصوص افراد شرکت‌کننده در دیدار با ناطق نوری عنوان کرد: خانم پروانه سلحشوری، آقایان سیدفرید موسوی، رضا کریمی، قاسم میرزایی نکو و عبدالرضا هاشم‌زایی در این دیدار حضور داشتند./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.