سید محمد بطحایی اظهار داشت: در حال بررسی هستیم که اگر این امکان وجود داشته باشد، معلمان را به کشورهای جدید که تاکنون اعزام نمی‌شده‌اند، بفرستیم.

 

به گزارش جماران؛ وزیر آموزش و پرورش از طرح جدید این وزارتخانه برای حوزه مدارس خارج از کشور خبر داد و گفت: در حال بررسی هستیم که اگر این امکان وجود داشته باشد، معلمان را به کشورهای جدید که تاکنون اعزام نمی‌شده‌اند، بفرستیم که این موضوع تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

بسیاری از معلمان اعزامی به خارج از کشور با مشکلاتی چون عدم پرداخت حق و حقوق مواجه شده‌اند؛ اخیرا در نشستی خبری در رابطه با مشکلات این معلمان از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پرسیده شد، که چرا حدود 9 ماه است؛ حقوق این افراد پرداخت نشده است که این مقام مسوول در پاسخ اعلام کرد؛ معوقات این معلمان بزودی پرداخت می‌شود. البته الهیار ترکمن این را هم گفته بود که مشکلات مالی معلمان اعزامی به خارج از کشور فقط مربوط به آموزش و پرورش نیست و از دستگاه‌های ذیربطی که کمکی به ما نکردند، گلایه دارم.

در همین رابطه سید محمد بطحایی روز گذشته در گفت‌و‌گویی کوتاه اعلام کرد که مشکل این معلمان در حال رفع شدن است. او گفت: قسمتی از اعتبارات را هفته گذشته ارسال کردیم و بخش دیگری از اعتبارات هفته‌ آینده پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از طرح جدید این وزارتخانه برای حوزه مدارس خارج از کشور خبر داد، گفت: در حال بررسی هستیم که اگر این امکان وجود داشته باشد، معلمان را به کشورهای جدید که تاکنون اعزام نمی‌شده‌اند، بفرستیم که این موضوع تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.