حسینعلی امیری درباره جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس‌جمهور گفت: جلسه بسیار خوبی بود، روسای این کمیسیون‌ها در یک فضای صمیمی و دوستانه درباره مسائل ملی و مسائلی که در حوزه کمسیون‌های مربوطه بود، اظهارنظر و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس‌جمهور گفت: جلسه اخیر در فضایی خوب و صمیمی انجام گرفت و در تلاش هستیم این جلسات ادامه پیدا کند.

حسینعلی امیری در پاسخ به این سوال که  برخی‌ معتقدند  تعدادی از نمایندگان مجلس در تحریک اعتراض‌های اخیر  نقش داشتند، آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر، گفت: من  تا حالا چنین چیزی نشنیدم و به همین دلیل نمی‌توانم  در این خصوص اظهارنظری داشته باشم .

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی دارای یک ساختار قانونی است، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد و رسیدگی به این موضوعات در صلاحیت آنان است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس‌جمهور گفت: جلسه بسیار خوبی بود، روسای این کمیسیون‌ها در یک فضای صمیمی و دوستانه درباره مسائل ملی و مسائلی که در حوزه کمسیون‌های  مربوطه بود، اظهارنظر و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

امیری ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور هم نقطه نظرات دولت ، شرایط کشور ، منابعی که باید برای توسعه در نظر گرفته شود و درباره  لایحه بودجه نظرات خود را مطرح کرد.

وی تاکید کرد: جلسه در فضایی خوب و صمیمی انجام گرفت کل صحبت‌های روسای محترم کمیسیون‌ها ثبت و ضبط شده است و  به بخش‌های تخصصی مرتبط در دولت فرستاده خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که جلسات روسای کمیسیون‌ها با روحانی ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: انشاالله،‌ تلاش ما بر این است که این جلسات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.