دکتر سید ضیا هاشمی، سرپرست سابق وزارت علوم و از جامعه شناسان و فعالان حوزه فرهنگی و رسانه ای کشور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شد.

به گزارش جماران ، در حکم سید عباس صالحی خطاب به دکتر هاشمی آمده است: نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی - فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم تصریح کرده است: امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم افزایی با رسانه ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال سازی دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.


سیدضیاء هاشمی جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران است و سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دولت یازدهم، عضویت در هیئت موسس و هیئت مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین المللی همکاری های خبری شیعه(شفقنا) و نیز، عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور را در کارنامه حرفه ای و اجرایی خویش دارد.
محمد خدادی با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در 25 شهریور سال 1392 با حکم علی جنتی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب شده بود. او پنجم دی از این سمت استعفا کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.