احمد همتی گفت: مشکلات و کاستی هایی از نظر اجرای قوانین در رابطه با وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

 

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون اختلاف نظرها میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و موارد بودجه ای مربوط به آنها در لایحه سال ۱۳۹۷ بررسی شد.

 

احمد همتی در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه، 5 دی ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز اختلاف نظرها میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و موارد بودجه ای مربوط به آنها در لایحه سال 1397 با حضور معاونت ها و کارشناسان این دو دستگاه بررسی شد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشکلات و کاستی هایی از نظر اجرای قوانین در رابطه با وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که با بحث و گفت وگوی میان نمایندگان و مسئولان دو دستگاه مقرر شد جلسه ای دو ساعته به صورت اختصاصی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان  تشکیل شود.

همتی افزود: در این جلسه به صورت مفصل در مورد موارد اختلافی و مشکلاتی که در روند اجرای قوانین مربوط به آنها وجود دارد بحث و گفت و گو می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون موضوع پرداخت حق اشعه به رادیولوژیست‌ها بررسی شد، تصریح کرد: قانون حفاظت در برابر اشعه مصوب مجلس است البته وزارت بهداشت آن را اجرا می‌کند اما نحوه اجرای آن باید بهتر شود که در این رابطه در نشست امروز مقرر شد با حضور مسئولان ذیربط در نشستی موضوع پرداخت حق اشعه به رادیولوژیست ها را بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 823268
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.