عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه داستان احمدی‌نژاد و دوستانش به طور قطع به اینجا ختم نخواهد شد، تصریح کرد: ماجراجویی‌های احمدی‌نژاد سال‌هاست کشور را ملتهب کرده است.

 

به گزارش جماران، فرج الله رجبی در نشست علنی امروز چهارشنبه ‌(22 آذر)‌ در نطق میان دستور، گفت: امروز منطقه دستخوش تحولات مهم و گسترده ای است که مواجهه با آن باید با خردورزی، درایت و منافع ملی صورت گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا در حماقتی آشکار بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی  اعلام کرد، گفت: با این اقدام سلسه ای از اقدامات و اتفاقات جدیدی و مهمی را در خاورمیانه رقم زده است از سویی حاکمان بلندپرواز عربستان و رژیم غاصب اسرائیل در تلاش مضاعف برای ایجاد تفرقه، تنش و درگیری به منظور تفوق نظامی و سیاسی هستند.

وی ادامه داد: در واقع خاورمیانه عرصه شطرنجی است که بازیگران اصلی آن آمریکا و جمهوری اسلامی ایران هستند در چنین شرایطی که اقدامات منطقه باید حساب شده، دقیق و توام با دوراندیشی باشد از همه مسئولان، صاحبان تریبون های رسمی، مقامات کشوری و لشکری، ائمه جمعه و سایر افراد موثر درخواست می کنیم که در اظهار نظرها و اقدامات خود مصوبات شورای عالی امنیت ملی را مدنظر قرار دهند و از هر گونه گفتار و رفتار احساسی، ناهماهنگ و شتاب زده و پرهزینه بپرهیزند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ رویارویی ایرانی- عربی را به رویارویی اسلامی- آمریکایی تبدیل کرده است، ادامه داد: مقابله با توطئه های آتی آمریکا و تبدیل تهدیدها به فرصت ها به مثابه حرکت دادن مهره های همان شطرنجی است که ذکر شد و خدای ناکرده غفلت موجب فرصت سوزی خواهد شد.

رجبی افزود: داستان احمدی نژاد ودوستانش آغاز شده و به طور قطع به اینجا ختم نخواهد شد برخلاف آنان که حال فعلی احمدی نژاد را  متفاوت تر از قبل می دانند معتقد هستم که وی همیشه این چنین بوده است و دوستان دیر متوجه شده اند.  

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه ماجراجویی ها و بی تدبیری های احمدی نژاد سال ها است که کشور را ملتهب کرده است، گفت: تمامی نمایندگان شاهد هستند که حاصل دوران ریاست جمهوری وی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چالش های بزرگی برای کشور بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: اکنون نیز خود و دوستانش بعد از آن همه تخلف از نظام و انقلاب طلب کار بوده و حتی تهدید به افشاگری کرده و دست آخر نیز بست می نشینند؛ بست نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم معنی تاریخی کاملا روشنی دارد البته آنان همچنان به رفت و آمد و تشکیل جلسه مشغول هستند و مانعی ندارند اما ناگفته نماند که ما سعه صدر نظام و قوه قضائیه را به فال نیک می گیریم و خویشتن داری را نقطه قوت نظام می دانیم اما شایسته است که این تسامح و تساهل در مورد تمامی افراد و جریانات سیاسی وجود داشت و برای همه به یک رویه واحد عمل می شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: رییس‌جمهور دیگری با رفتار، منش و شخصیتی کاملا متمایز از احمدی‌نژاد از حضور در برخی از مراسمات فرهنگی و سیاسی و مجالست با دوستانش منع می‌شود حتی وقتی در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد و در دفاع از نظام و رهبری سخن می‌گوید، برایش سر تکان می‌دهیم و گله‌مندیم که چرا تعدادی از نمایندگان با وی دیدار کرده‌اند حتی اگر در آن جلسه جز در تایید نظام و تبعیت از رهبری کلامی به میان نیامده باشد.

رجبی ادامه داد: نقل به مضمون است که از معصوم ( ع ) سوال کردند که آیا خداوند متعال هم می خندد؟ فرمودند آری زمانی که عده ای می خواهند فردی را عزیز کنند و بالا ببرند و خداوند نمی خواهد و هنگامی که می خواهند فردی را خوار و زمین بزنند و باز خداوند نمی خواهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: رییس جمهور در چند هفته اخیر مکررا اعلام کرد که به وعده های اتخاباتی خود عمل خواهند کرد ما نیز حمایت کامل را از ایشان و دولت اعلام و تلاش های خود را معطوف به تحقق اهداف دولت و حل معضلات و موفقیت دولت خواهیم  کرد اما لازم است یادآوری کنیم که عملکرد ایشان نه تنها در میان طرفداران بلکه در میان تمامی نیروهای فعال سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول گرا می تواند معیار صداقت یک سیاستمدار ایرانی و بر مبنای اعتماد مجدد مردم برای حاضر شدن پای صندوق های رای باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، خطاب به رییس جمهور ادامه داد: مسئولیت شما فراتر از پاسخگویی به 24 میلیون رای که پاسخگویی به تاریخ است؛ صد البته آنان که به شما رای دادند هرگز گمان نمی کنند که تیر از چله کمان رها شده بلکه با تمام قوا مطالبات خود را تکرار می کنند و تا تحقق آن از پای نمی نشینند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جناب آقای روحانی به من به عنوان حامی شما اجازه دهید نگرانی خود را درباره کابینه شما نیز صادقانه بگویم؛ بیم ما از آن است که کابینه شما نه آنچنان شجاعت سیاسی داشته باشد که مطالبات جوانان را پاسخ گوید و شجاعت اقتصادی که گره های معیشتی را باز  کند؛ مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، ادامه داد: هفته گذشته چشم پزشک حاذق محسن فروردین بار دیگر در شیراز افتخار آفرید و برای اولین بار در کشور پیوند شبکه مصنوعی را انجام و بینایی را به هموطنان بازگرداند؛ این اقدام افتخار بزرگی است و در کنار افتخار اولین پیوند کبد، پانکراس و کلیه نیز مجددا به شیراز رسید و این موفقیت را به مردم شیراز و جامعه پزشکی تبریک می گویم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مراسم 16 آذرماه امسال در حد شان و منزلت دانشجویان برگزار نشد، تصریح کرد: باید بدانیم که دانشجوی امروز با گذشته تفاوت دارد؛ شم سیاسی، مطالبه گری، آرمان خواهی و تحلیل قوی از ویژگی های دانشجویان امروز است و آن زمان که کام دانشجو با یک غوره ترش و با یک مزه شیرین می شد گذشته و شجاعت، مطالبه گری و بیداری دانشجویان برای جامعه ما نعمت است./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 812199
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.