وزیر امور خارجه روز پنجشنبه در سخنان کوتاهی در جمع ایرانیان مقیم ایتالیا، افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خود تمام مشکلات و بحران ها را پشت سرگذاشته است.

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به خاطر آن است که از القاعده، صدام حسین، داعش و النصره و چنین گروههایی حمایت نکرده و انتخاب های ایران، انتخاب های درستی بوده است.

محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در سخنان کوتاهی در جمع ایرانیان مقیم ایتالیا، افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خود تمام مشکلات و بحران ها را پشت سرگذاشته است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ایران کشوری است که امنیت، مشروعیت، توسعه و پیشرفت آن درون زاست و با اتکا به مردم خود تمام مشکلات و بحران ها را پشت سر گذاشته است. 

وی ادامه داد: ایرانی هر کجا هست ایرانی است و قلب آن برای ایران می تپد. ایرانی های خارج از کشور نماینده ملت غیرتمند ایران هستند و وزارت امور خارجه افتخار می کند که به جامعه فرهیخته ایرانی های خارج از کشور خدمت می کند.

به گزارش جماران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح امروز (پنجشنبه) به منظور شرکت و سخنرانی در سومین کنفرانس بین المللی «گفت و گوهای مدیترانه ای» عازم ایتالیا (رم) شد.

امنیت مشترک، سعادت مشترک، مهاجرت، فرهنگ و جامعه مدنی محورهای اصلی سومین کنفرانس بین المللی «گفت و گوهای مدیترانه ای» است و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بنا بر دعوت رسمی آنجلینو آلفانو وزیر امور خارجه ایتالیا، در این کنفرانس شرکت کرده و یکی از سخنرانان اصلی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.