رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به موضوع اسکان موقت مردم زلزله زده اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های نظامی با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به تجهیز و نصب کانکس در مناطق زلزله زده اقدام کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از مهمترین مواردی که در وقوع زلزله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مدیریت بحران در مناطق زلزله زده می‌باشد.

به گزارش جماران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز در بازدید از مناطق زلزله زده ضمن تقدیر از فعالیت دستگاه‌های دولتی، امدادرسان و همچنین نیروهای مسلح اظهار داشت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله تمامی نیروها پای کار بودند که این امر موجب شد تلفات و خسارات به حداقل برسد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به موضوع اسکان موقت مردم زلزله زده اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های نظامی با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به تجهیز و نصب کانکس در مناطق زلزله زده اقدام کنند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه قرار است تا یک ماه و نیم آینده بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کانکس در مناطق زلزله زده نصب شود، تصریح کرد: از هفته آینده نیز روزانه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ کانکس در این مناطق نصب می‌شود.

وی به کار سکوگذاری کانکس‌ها نیز اشاره کرد و افزود: روزانه بین ۹۰۰ تا هزار سکو در مناطق زلزله زده آماده سازی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.