جلیلی با مهم خواندن نقش وزارت نفت گفت: بر این اساس لازم است تا نسبت به تحریم های جدید آمادگی لازم وجود داشته باشد و بدون شک یکی از مهم ترین دستگاه‌ها در این زمینه وزارت نفت است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مسئولان در برابر تحریم‌های جدید آمریکا برنامه داشته باشند گفت: در این زمینه یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که باید برنامه و آمادگی داشته باشد، وزارت نفت است.

به گزارش جماران، سعید جلیلی در دومین نشست تخصصی بررسی و نقد برنامه‌های مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه رویکرد ما در این جلسات بررسی برنامه‌های وزرا برای 4 سال آینده است، اظهار کرد: به همین علت اگر کار خوبی انجام شود وظیفه خود می‌دانیم از آن حمایت کنیم و اگر هم کار خطایی صورت گرفت بر خود واجب می دانیم تذکر دهیم تا اصلاح صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اجرایی شدن تحریم کاتسا علیه ایران آغاز شده است، لازم است تا مسئولین نسبت به افزایش فشارها و تحریم‌های جدید امریکا، برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.

جلیلی در ادامه با مهم خواندن نقش وزارت نفت گفت: بر این اساس لازم است تا نسبت به تحریم های جدید آمادگی لازم وجود داشته باشد و بدون شک یکی از مهم ترین دستگاه‌ها در این زمینه وزارت نفت است.

این جلسه در راستای سلسله جلسات «سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه‌های دولت دوازدهم»، (دولت سایه) با حضور دکتر مسعود درخشان استاد اقتصاد انرژی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر علیرضا کاظمی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین دُر دبیرکل اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی و تعدادی از کارشناسان حوزه انرژی و مسئولان وزارت نفت برگزار و برنامه‌های وزارت نفت دولت دوازدهم نقد و بررسی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.