پرونده‌ای که کریستوفر استیل جاسوس سابق انگلیس آن را تهیه کرده بوده اجازه وارد کردن اتهامات جدید را به ترامپ می‌دهد.

 

تیم هیلاری کلینتون در حال مذاکره با افشاگر رابطه ترامپ با روسیه در پرونده دیگر از این دست است.

به گزارش جماران،‌ به نقل از روزنامه دیلی میل،‌ پرونده‌ای که کریستوفر استیل جاسوس سابق انگلیس آن را تهیه کرده بوده اجازه وارد کردن اتهامات جدید را به ترامپ می‌دهد.

مشارو کلینتون به نویسنده این مقاله در دیلی میل گفت: افراد کلینتون ارتباطات محرمانه‌ای با استیل دارند و و به توافقی با او در زمینه پرونده دومی نزدیک شده‌اند که استیل اخیرا فاش کرده در تهیه آن است. استیل این دستاوردهای جدید را منتشر نکرده زیرا در هنگام تهیه پرونده اول برایش مقدور نبوده است.

کلینتون متعهد شده این پرونده را برای رسانه‌های دوست به محض رسیدن به دستش منتشر کند.

به نوشته این روزنامه،‌ کلینتون به این نتیجه رسیده است که ترامپ قراردادهای تجاری با روس‌ها می‌بسته که با کرملین در ارتباط بودند و به آنها امید می‌داده که امتیازهای تجاری به آنها می‌دهد.

دیلی میل به نقل از منبع مطلع به فحوای مذاکرات بین هیلاری کلینتون و همسرش نوشته است، پرونده دوم به روابط عاطفی چند ساله ترامپ با زنان روس اشاره دارد که با سازمان اطلاعات وابسته به کرملین در ارتباط بوده‌اند.

این منابع به دیلی میل گفتند،‌ هیلاری کلینتون از خرید پرونده اول توسط رئیس کمپین انتخاباتی‌اش حمایت کرده و همچنان معتقد است اتهامات مطرح شده علیه ترامپ صحت دارند.

در گزارش‌های رسانه‌ها آمده است، کمپین کلینتون و کمیته ملی حزب دموکرات در تامین مالی تحقیقات در زمینه پرونده افشای رسوایی دونالد ترامپ سهیم بوده‌اند.

ترامپ به فاکس نیوز گفته بود، کمپین کلینتون شش میلیارد دلار مقابل این پرونده پرداخت کرده است.

حامیان حزب دموکرات و مخالفان ترامپ در اردوگاه جمهوریخواهان قراردادی را با شرکت  Fusion GPS جهت تحقیقات در زمینه تهیه پرونده‌ای داشتند که منعکس کننده نقاط ضعف ترامپ و رسوایی‌های مرتبط با آن در بخش املاک است.

سندی که سایت BuzzFeed منتشر کرده حاکی از آن است که مزدوران روس اطلاعات نابودکننده‌ای علیه ترامپ دارند که وجهه او را از بین می‌برند. در حالی که کاخ سفید کاملا این اتهامات را رد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.