رحمانی فضلی با بیان اینکه امنیت کشور با محوریت مردم به صورت پایدار تامین می شود گفت: سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و غیره برخواسته از بطن مردم هستند و اکنون امنیتمان با درایت و هوشمندی در اوج خود قرار دارد.

به گزارش جماران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد گفت: اعتقاد دولت در عرصه سیاسی نشاط و مشارکت و انجام مشورت سیاسی و برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با شکوه و تقویت از آزادی های فردی و اجتماعی و تقویت از آزادی رسانه ها در این عرصه است.

وی افزود: انتخابات را با کمترین مشکل و بالاترین صیانت، قانونی و با سلامت برگزار کردیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در حوزه احزاب و گروه های سیاسی، اکنون هیچ حزبی منتظر اخذ مجوز نیست و خانه احزاب در ماه های اولیه آغاز به کار دولت یازدهم با کمک خود احزاب بازگشایی شد.

وزیر کشور بیان کرد: اکنون تامین آزادی های تجمع ها را با بالاترین ضریب اطمینان داریم.

وی با بیان اینکه امنیت کشور با محوریت مردم به صورت پایدار تامین می شود گفت: سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و غیره برخواسته از بطن مردم هستند و اکنون امنیتمان با درایت و هوشمندی در اوج خود قرار دارد.

رحمانی فضلی یادآور شد: همه دشمنان بدانند که ما در چارچوب شرع و قوانین بین المللی در برابر هر نوع تهدیدی آمادگی لازم را داریم اما بر اساس حکم شرعی رهبر معظم انقلاب وارد موضوع سلاح های هسته ای نمی شویم و نخواهیم شد ولی نقطه تهدید هرکجا که باشد برای مقابله با آن مدیریت دفاعی خواهیم داشت که این حق ماست.

وزیر کشور با بیان اینکه استانداران باید دارای تجارب کافی باشند و ما نباید فرصت را از دست بدهیم اظهار داشت: استانداران باید دارای قدرت هماهنگی و تعامل باشند تا بتوانند از همه ظرفیت های استفاده کرده و قدرت اجماع سازی و همراه سازی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: استانداران باید مجری برنامه های دولت باشند، برنامه هایی که دولت در انتخابات ارائه کرده و مردم به آن رای داده اند و پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب و اعتماد نمایندگان مجلس به وزرا این برنامه های متعلق به همه مردم است.

رحمانی فضلی تاکید کرد: کسانی که اعتقاد به برنامه های دولت نداشته باشند نمی توانند مسئولیت داشته باشند به دلیل اینکه دولت مصمم است این برنامه های اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.