سید احسن علوی اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران مجلس روز چهارشنبه بازدیدی از فرودگاه امام داشتند و فرآیند کار فرودگاه، تعداد پرواز مسافران آن و خصوصا زائران کربلا و نجف را مورد بررسی قرار دادند.

 

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از فرودگاه امام در این کمیسیون خبر داد.

سید احسن علوی اظهار کرد: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از فرودگاه امام در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار گرفته که طی آن کندی پیشرفت پروژه فاز ۲ فرودگاه امام، نوع قراردادها، فرآیند پرداخت‌ها، CIP و درآمدزایی آن‌ها و همچنین فرآیندها مناقصه و مزایده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران مجلس روز چهارشنبه بازدیدی از فرودگاه امام داشتند و فرآیند کار فرودگاه، تعداد پرواز مسافران آن و خصوصا زائران کربلا و نجف را مورد بررسی قرار دادند. همچنین امروز (پنجشنبه) به اتفاق وزیر راه از ترمینال جدید سلام بازدید کردیم که پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ میلیون مسافر خارجی از آن استفاده کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: پس از این بازدیدها مقرر شد مسئولان فرودگاه امام به سوالات ما پاسخ دهند و کمیسیون عمران بر مبنای این پاسخ جمع‌بندی لازم را داشته باشد و نتیجه‌گیری کند تا گزارش بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از فرودگاه امام را به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

عضو همچنین با اشاره به برگزاری جلسات با حضور مسئولان مربوطه و همچنین نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات، معاون وزارت راه و مسئولان فرودگاه خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی‌های کمیسیون عمران درباره انجام تحقیق و تفحص به جمع‌بندی خواهیم رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.