علیرضا رحیمی گفت: در چنین شرایطی صداوسیما درباره برجام مناسبات ایجاد شده به خصوص رویکرد خصمانه آمریکا بعد از ترامپ به گونه ای رفتار کرد که انگار از داخل یک تمایل و گرایشی به این سمت وجود دارد.

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار رحیمی نماینده تهران در انتقاد به رویکرد صداوسیما نسبت به برجام گفت که صداوسیما توجه لازم را داشته باشد که برجام موضوع ملی است.

علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با استناد به اصل 176 قانون اساسی گفت: براساس این اصل شورای عالی امنیت ملی وظیفه هماهنگ کردن فعالیت های سیاسی-اطلاعاتی، فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی در راستای تدابیر کلی دفاعی و امنیتی را  بر عهده دارد.

وی افزود: در چنین شرایطی صداوسیما درباره برجام مناسبات ایجاد شده به خصوص رویکرد خصمانه آمریکا بعد از ترامپ به گونه ای رفتار کرد که انگار از داخل یک تمایل و گرایشی به این سمت وجود دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:  جا داشت صداوسیما دستاوردهای ارزشمند تیم دیپلماسی و دولت در اجرای رو به جلوی برجام را عادلانه و منصفانه منعکس کرده و رفتاری مناسب داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.