برگزاری همایش وحدت آفرین «همدلی و اتحاد ارتش و سپاه» به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صحنه‌های زیبایی از وحدت توام با اقتدار نیروهای مسلح نزد افتکار عمومی جهانیان و ایران اسلامی خلق کرد.

 

به گزارش جماران؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

متن تقدیر رئیس ستادکل نیروهای مسلح از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با اهداء و تحلیات وافر

برگزاری همایش وحدت آفرین «همدلی و اتحاد ارتش و سپاه» به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که حاصل تدبیر، بصیرت و موقعیت سنجی جنابعالی بود، صحنه‌های زیبایی از وحدت توام با اقتدار نیروهای مسلح نزد افتکار عمومی جهانیان و ایران اسلامی خلق کرد.

در شرایطی که حاکمیت استکباری آمریکا در ادامه اقدامات ظالمانه خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی این بار فشارهای خود را متوجه یکی از پایه‌های اقتدار نظام اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده است؛ برگزاری چنین همایش خلاقانه و ابتکاری حاوی پیام‌هایی روشن و آشکار برای دوست و دشمن بود، که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیگیری اهداف انقلاب با وحدت و صلابت همیشگی، کمترین تردیدی ندارند.

از این رو به مصداق حدیث شریف رضوی «من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل» مایلم بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را بخاطر برگزاری این همایش وحدت آفرین خدمت جنابعالی و همکاران شما در نزاجا اعلام نمایم.

از خداوند قادر متعال دوام عزت جنابعالی و توفیق آحاد رزمندگان دلاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آرزومندم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.