حسینعلی امیری اظهار داشت: ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آمریکا متحد هستند و این گونه توهین‌ها فقط باعث تقویت این اتحاد برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود.

 

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات روز جمعه رئیس جمهوری آمریکا گفت: سخنان غیرمنطقی و خارج از آداب دونالد ترامپ رئیس جمهوری تازه کار آمریکا علیه مردم جمهوری اسلامی ایران و توافقنامه بین‌المللی برجام، آمریکا را بیش از پیش در جامعه جهانی منزوی می‌کند.

امیری اظهار کرد: سیاست‌های منطقی و تعامل خوب دولت یازدهم و دوازدهم با جامعه بین‌المللی، دولت آمریکا را عصبانی کرده و به همین دلیل دونالد ترامپ تلاش می‌کند با فحاشی و اتهامات بی اساس ایران را نیز عصبانی کند.

وی ادامه داد: ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آمریکا متحد هستند و این گونه توهین‌ها فقط باعث تقویت این اتحاد برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود.

امیری یادآور شد: سخنان ترامپ همچنین نشان داد که برجام دستاوردهای خوبی برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه جهانی داشته و یک توافق برد - برد بوده است. ما بخشی از اهمیت برجام را در واکنش سریع و یکپارچه جهانی علیه سخنان رئیس جمهوری آمریکا مشاهده کردیم و همین مساله نشان می‌دهد که دولت آمریکا بیش از همیشه در صحنه جهانی منزوی شده است. برجام یک سند حقوقی و بین‌المللی است و نقض آن توسط آمریکا، این کشور را نزد جامعه جهانی بی‌اعتبار می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.