رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: ایران هیچ دخالتی در منطقه نداشته و تنها در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری تروریستی اقدام کرده، آنهم گروه هایی که به گفته خود ترامپ در جریان انتخابات این دولت آمریکا بود که داعش را به وجود آورد.

 

به گزارش جماران؛ وزیر کشور تصریح کرد: ایران هیچ دخالتی در منطقه نداشته و تنها در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری تروریستی اقدام کرده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین تکریم ومعارفه استاندار آذربایجان غربی، تصریح کرد: ادبیات و سخنان روز گذشته رئیس جمهور امریکا ناشی از ضعف او بود، بلافاصله بعد از این صحبت کشورهای قدرتمند دنیا این اظهارات را رد کرده و بر حق ایران و استمرار برجام تاکید کردند.

وی ادامه داد: ایران هیچ دخالتی در منطقه نداشته و تنها در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری تروریستی اقدام کرده، آنهم گروه هایی که به گفته خود ترامپ در جریان انتخابات این دولت آمریکا بود که داعش را به وجود آورد.

رحمانی فضلی همچنین خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران برخواسته از بطن مردم است و هیچ جدایی بین مردم و سپاه نیست، سپاه در همه شرایط به کمک مردم آمده و در این شرایط آمریکا سپاه را حامی تروریست معرفی می کند که جای تعجب دارد.آنها در اظهاراتی تاریخ را هم تحریف می کنند و از اسمی جعلی برای خلیج همیشه فارس نام می برند.

وزیر کشور اضافه کرد :وحدت و انسجام در استان یکی از اصول مهم دولت است و استاندار باید در این راستا تلاش کند، امتداد مسیر اعتدال در بینش، عمل و اقدام، یک اصل است.

وی ادامه داد: بدون لحاظ کردن گرایش سیاسی باید از همه ظرفیت گروه های سیاسی استفاده کنیم البته باید دو ویژگی اعتدال و معتقد به برنامه های دولت باشند.

رحمانی فضلی خاطرنشان‌کرد: ما افراط و تفریط را نمی پذیریم بنابراین استاندار باید خط اعتدال را پیش بگیرد و این مسیر را مبنی انتخاب همکاران خودش قرار دهد، کسانی که به برنامه های دولت معتقد هستند باید مجری امور باشند و ما از کسانی که دارای خط مشی اعتدال بوده و برنامه های دولت را قبول دارند استفاده می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.