نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آذراب چشم و چراغ کشور و استان است و قابل جایگزینی نیست.

 

به گزارش  جماران، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه بازدید از شرکت آذراب که به همراه استاندار مرکزی صورت گرفت، ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی و تقدیر از مسئولان استان و دولت به جهت پیگیری مشکلات کارگران آذراب و هپکو، بر لزوم انتخاب مدیریت کارآمد، امانت‌دار، صادق و باکفایت برای پذیرش مسئولیت مدیریت این واحد بزرگ صنعتی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شرکت آذراب در اقدامات بسیار بزرگی همچون ساخت تجهیزات واحدهای نیروگاهی، پتروشیمی، پالایشگاهی و صنعت سیمان بسیار توانمند بوده و می‌تواند بسیار اثرگذار واقع شود. این واحد صنعتی می‌تواند با دست با کفایت خدمتگزاران نظام اسلامی ده‌ها کارخانه زیرمجموعه را به عنوان صنایع پایین دستی خود فعال کند.

وی با بیان اینکه اگر حوادثی اتفاق افتاد باید عذرخواهی کنیم و در مقابل ببخشیم و همه با هم کار کشور و نظام را پیش ببریم، بر دقت در انتخاب هیات مدیره جدید برای این واحد صنعتی نیز تاکید کرد.

وی افزود: هیات مدیره جدید باید با نظر دولت انتخاب شود چراکه آذراب به عنوان یک واحد بسیار مهم صنعتی، ارزشمند و مایه اعتبار برای کشور و منطقه بوده و دارای ظرفیت بسیار بالای صنعتی است و این انتخاب برای آذراب انتخابی بسیار مهم و اثرگذار محسوب می شود. مسئولان اقتصادی کشور این واحد را به خوبی می شناسند و به ظرفیت سرشار آن واقفند، چنین ظرفیتی به سادگی یکجا جمع نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش‌های مختلف این شرکت از جمله طراحی، R&D و سفارش های لازم برای تکمیل خطوط تولید همه باید کمک کنند تا کار پیش برود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.