مدیرعامل بنیاد باران در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال معرفی‌اش به‌عنوان استاندار تهران اعلام کرد: آن‌چه مطرح شده در حد اخبار و گمانه‌زنی است و چیزی قطعی نشده است.

به گزارش جماران؛ مدیرعامل بنیاد باران ضمن تکذیب اخبار منتشر شده درباره قرار گرفتن نامش در میان گزینه‌های نهایی استانداری تهران، تاکید کرد که تا این لحظه کسی از وی برنامه‌ای نخواسته و در عین حال گفت: اگر درمورد نخواستنم دعوا نشود، طبیعتاً برنامه‌ام را ارائه خواهم کرد.

جواد امام در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال معرفی‌اش به‌عنوان استاندار تهران اعلام کرد: آن‌چه مطرح شده در حد اخبار و گمانه‌زنی است و چیزی قطعی نشده است.

تکذیب گمانه‌زنی‌ها درباره استانداری امام در تهران

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌‌ای برای مدیریت استان تهران ارائه کرده است، گمانه‌زنی‌ها در این رابطه را تکذیب کرد و گفت: کسی از بنده برنامه نخواسته است.

واکنش جواد امام به انتشار اسامی ۳ گزینه استانداری تهران ازسوی نعمتی

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به پرسشی دیگر مبنی بر این‌که بهروز نعمتی نماینده اصولگرای تهران اخیراً از ۳ گزینه استانداری تهران نام برده و نامی از وی نیاورده اما برخی دیگر از اعضای مجمع نمایندگان تهران ازجمله قاسم میرزایی نیکو از او نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده‌اند، خاطرنشان کرد: قطعاً اگر این اخبار جدی باشد، آقای نعمتی حتماً حمایت خواهد کرد!

مدیرعامل بنیاد باران در پاسخ به این سوال که آیا جزء گزینه‌های استانداری تهران نیست، گفت: البته نام من هم در میان گزینه‌ها مطرح شده اما تا این لحظه کسی با بنده صحبتی درباره استانداری تهران نکرده است.

اگر درمورد نخواستنم دعوا نشود، برنامه می‌دهم

امام در پایان در واکنش به این سوال که آیا اگر از وی برنامه بخواهند، برنامه‌ای ارائه خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: کسی از بنده برنامه‌ای نخواسته است اما اگر درمورد نخواستنم دعوا نشود، طبیعتاً برنامه‌ام را ارائه خواهم کرد.

بهروز نعمتی نماینده اصولگرای تهران در مجلس چندی پیش از «محسن مهرعلیزاده»، «انصاری لاری» و «محمدحسین مقیمی» به‌عنوان ۳ گزینه اصلی استانداری تهران خبر داده بود.

همزمان قاسم میرزایی نیکو نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس نیز گفت که گزینه‌های دیگری همچون «جواد امام»، «علی‌اوسط هاشمی»‌ و «حسین هاشمی»‌ استاندار فعلی تهران بجز ۳ گزینه مورد اشاره نعمتی مطرح هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.