رضوان حکیم زاده اظهار کرد: 3 استان اصفهان، کردستان و یکی از 2 استان آذربایجان شرقی و غربی به عنوان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند.

به گزارش جماران؛ معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: 3 استان به عنوان استان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند که اصفهان یکی از آنهاست.

رضوان حکیم زاده در مراسم افتتاح مدرسه شهید ماندگاری نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 3 استان اصفهان، کردستان و یکی از 2 استان آذربایجان شرقی و غربی به عنوان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند.

وی افزود: طرح کارآمد طرحی است که به بحث آموزش کمک می‌کند و به جای آموزش ضمن خدمت معلمان که خیلی هم ثمربخش نبوده است، اجرایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح معلمان با استفاده از تجارب خودشان و در اختیار قرار دادن تجارب خود به یکدیگر اقدام به آموزش می‌کنند.

وی تصریح کرد: روش‌های نوین همیاری، روایت و درس پژوهی نیز شامل این طرح کارآمد خواهد شد و به جای اینکه ما از مرکز، اقداماتی را انجام دهیم نیازهای آنها با همکاری مدیر مدرسه و به صورت خود محور انجام می‌شود.

حکیم زاده پیرامون فراهم کردن امکان تحصیل مهاجران به خصوص اتباع افغانی ساکن در ایران، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و وزارت کشور زمینه تحصیل اتباع افغانی حاضر در ایران فراهم شده و صرف نظر از موقعیت والدین می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.