رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد که مشخص نیست 70 درصد این پول‌ها را چه افرادی دریافت کرده‌اند.

به گزارش جماران؛ کوچکی‌نژاد می‌گوید با احتساب جرایم، تاخیرها و سودها بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان از بانک سرمایه خارج شده و عودت داده نشده است.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به جلسه ارائه گزارش عملکرد مالی بانک سرمایه از سوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به کمیسیون آموزش مجلس طی هفته گذشته، گفت: در این جلسه ضمن تشریح عملکرد مالی این بانک، کارشناسان و پژوهشگران نیز توضیحاتی از دلایل پیش آمدن مشکلات، میزان منابع بانک و اینکه چه افرادی سهامداران بانک بودند به کمیسیون ارائه دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشات ارائه شده پس از بررسی از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات به صحن مجلس فرستاده می‌شود، افزود: با احتساب جرایم، تاخیرها و سودها، حدود 13 هزار و 220 میلیارد تومان از بانک خارج شده و بازگشت نداشته است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه 70 درصد از این رقم مشکوک الوصول هستند یعنی مشخص نیست 70 درصد این پول‌ها را چه افرادی دریافت کرده‌اند، گفت: کمیسیون به دنبال دعوت از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه در سال‌هایی است که تخلف مالی صورت گرفته است که حدودا از سال 90 تا 94 می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731749
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.