حریرپی گفت: به دلیل رسیدگی بسیار مناسب به مصدومان در خارج از سانحه مورد فوتی نداشته‌ایم و هم اکنون تمام بیماران در شرایط پایدار هستند.

به گزارش جماران؛ قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دلیل رسیدگی بسیار مناسب به مصدومان در خارج از سانحه مورد فوتی نداشته‌ایم و هم اکنون تمام بیماران در شرایط پایدار هستند.

ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پی وقوع سانحه واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی عصر امروز عازم داراب شد.

حریرپی در حاشیه عیادت از سانحه‌دیدگان این حادثه دلخراش با تسلیت به خانواده‌های داغدار این سانحه از حضور نیروهای امدادی در کمتر از 10 دقیقه خبر داد که 34 مصدوم حادثه را به کمک 10 آمبولانس اورژانس و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، بیمارستان شهید رجایی و نمازی شیراز انتقال دادند.

وی گفت: به دلیل رسیدگی بسیار مناسب به مصدومان در خارج از سانحه مورد فوتی نداشته‌ایم و هم اکنون تمام بیماران در شرایط پایدار هستند.

قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه تعدادی از مصدومان امشب و تعدادی نیز فردا مرخص می‌شوند، افزود: در شهرستان داراب که از نزدیک نظارت شد، رسیدگی و مراقبت درمانی، بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.