ارتباط وزارت ارشاد با حوزه علمیه قم ارتباط پیوسته و متفاوت از گذشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید ، سیاست گذاری، برنامه ریزی و نیز فعالیت های هنری را از جمله وظایف وزارت فرهنگ برشمرد و افزود: این شبکه گسترده و متنوع از فعالیت ها درحوزه فعالیت ارشاد موجب شده که با وجود صیانت ها و مراقبت ها، امکان بروز خطاهایی نیز وجود دارد که تلاش ما مراقبت بیشتر از گذشته به منظور صیانت از فضای فرهنگی، هنری و دینی کشور است.

 با تلاش بعثه رهبر معظم انقلاب و دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسیر اعزام به حج با وجود تاخیرها، هموار شد و تاکنون اکنون شرایط خوبی برای حجاج فراهم شده است که دراین شرایط اعزام حجاج برای عمره گام بعدی است که می توان برنامه ریزی کرد. ارتباط وزارت ارشاد با حوزه علمیه قم ارتباط پیوسته و متفاوت از گذشته است.

 آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی نیز دراین دیدار با اشاره به سوابق علمی و حوزه و سابقه مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید عباس صالحی گفت: وزارت ارشاد، وزارت خانه ای است که ارتباط نزدیک با مسائل دینی دارد به همین دلیل باید به جنبه دینی امور مرتبط با ارشاد اهمیت بیشتر دارد وبه دین مردم و مسائل دینی توجه بسیار زیادی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.