الیاس حضرتی گفت: برنامه اصلاح طلبان این است که در طول چهارسال آینده نیز پشت سر آقای روحانی بایستند.

به گزارش جماران؛ یک چهره شاخص حزب اعتماد ملی و فراکسیون امید تاکید دارد آرزوی اختلاف بین روحانی و اصلاح طلبان تبدیل به واقعیت نخواهد شد.

الیاس حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در چهارسال آینده اصلاح‌طلبان وارد مناسبات سیاسی جدید با روحانی شده یا حتی به جمع منتقدان او بپیوندند، گفت: اصلاح‌طلبان یک استراتژی بزرگ را انتخاب کردند، براساس همان استراتژی هم در سال 92 از آقای روحانی حمایت کردند و در طول چهارسال گذشته با تمام ظرفیت و توان در کنار دولت ایستادند، در تمام دانشگاه‌ها، رسانه ها و تمامی مباحثات از دولت دفاع کردند، در انتخابات 96 نیز با تمام توان و ظرفیت پشت سر روحانی ایستادند.

وی اظهار داشت: برنامه اصلاح طلبان این است که در طول چهارسال آینده نیز پشت سر آقای روحانی بایستند. روحانی نیز تا الان در مجموعه صحبت ها، حرکات، مواضع ،اقدامات و تشکیل کابینه اش در مسیری حرکت کرده است که از نظر اصلاح طلبان قابل دفاع است.

حضرتی با اشاره به نحوه چینش کابینه دوازدهم بیان کرد: کابینه ای که روحانی ارائه داد و مجلس نیز رای داد در شرایط فعلی کابینه خوب و قابل دفاعی است، این کابینه مورد دفاع اصلاح طلبان نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: فراکسیون امید در کلیت از کابینه دوازدهم دفاع کرد و شخص آقای عارف برای اولین بار به عنوان رئیس فراکسیون به عنوان موافق با کلیت کابینه صحبت کرد که نماد نظر مثبت اعضای فراکسیون بود .

این عضو فراکسیون امید گفت: همه ما به اتفاق پشت سر دولت هستیم البته ممکن است ذیل این موضوع دوتا برنامه، اقدام یا پروژه دولت را نیز مورد ایراد قرار دهیم ولی این ربطی به استراتزی کلی ما که حمایت از دولت است ندارد.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان سعی می کنند که به اختلاف فکر نکنند بیان کرد: آقای روحانی با همین حرکتی که در طول چهارسال گذشته داشته است، برنامه هایش در حوزه سیاست خارجی ،اقتصاد و مسائل فرهنگی و سیاسی مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته است، قطعا در چهارسال آینده نیز این مواضع حمایتی خود را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: نه اصلاح طلبان، نه آقای روحانی به موضوع اختلاف فکر نمی کنند، قطعا اختلاف نیز پیش نمی آید، ما معتقدیم که باید مسائل کلی کشور با وفاق و همدلی پیش برود، کسانی که آرزوی این اختلاف را دارند هرگز به این آرزو نخواهند نرسید و این امر تبدیل به واقعیت نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730897
  • منبع: نامه نیوز
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.