68 درصد از شرکت کنندگان با این گزاره که گفتار و رفتار ترامپ می تواند آمریکا را در جنگی ناخواسته درگیر کند، موافق بودند؛ این در حالی است که تنها 29 درصد مخالفت کردند.

به گزارش جماران؛ براساس یک نظرسنجی که توسط دانشگاه جرج واشنگتن انجام شده، بیشتر آمریکایی ها رفتار ترامپ را در شان رئیس جمهوری این کشور نمی دانند.

دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا در یک نظرسنجی به نظرات مردم آمریکا درباره سخنان، رفتار و عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.

در این نظرسنجی که از 13 تا 17 اوت انجام شده، 71 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که رفتار ترامپ در آنگونه که آنان از یک رئیس جمهوری انتظار دارند، نیست.

همچنین 68 درصد از شرکت کنندگان با این گزاره که گفتار و رفتار ترامپ می تواند آمریکا را در جنگی ناخواسته درگیر کند، موافق بودند؛ این در حالی است که تنها 29 درصد مخالفت کردند.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است بخش بزرگی از آمریکاییان (63 درصد) نظرشان این است که آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ در مسیری نادرست است.

بیش از نیمی از مردم آمریکا نگاه مثبتی به رئیس جمهوری خود ندارند و 53 درصدشان از عملکرد او ناراضی هستند.

مایکل کرنفیلد استادیار دانشگاه جرج واشنگتن در این باره گفت: تنها چیزمورد اجماع در جامعه متفرق امروز آمریکا این است که رفتار و سخنان ترامپ مناسب مقامش نیست.

در حالی که تنش میان واشنگتن و پیونگ یانگ با جنگ لفظی میان سران دو کشور بالا گرفته، این نظرسنجی نشان می دهد که 53 درصد از مردم با رویکرد ترامپ در قبال کره شمالی مخالفند.

همچنین در بخشی از نظرسنجی دانشگاه جرج واشنگتن که به رابطه ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه اشاره دارد، ترکیبی معادل 55 درصد از پاسخ دهندگان رفتار اعضای این ستاد را در ارتباط داشتن با مسکو مجرمانه ویا غیراخلاقی توصیف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.