نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی به اظهارات سید حسن نصر الله واکنش نشان داد.

به گزارش جماران؛ وزیر آموزش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مصلحت کنونی این رژیم اقتضا می‌کند که هیچگونه جنگ و رویارویی با حزب الله لبنان صورت نگیرد.

"نفتالی بنت" وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت که در صورت وقوع هرگونه جنگی با حزب الله لبنان، اسرائیل ضربه سختی به دولت لبنان و نهادها و موسسات آن وارد کرده و این کشور را نابود خواهد کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که سید حسن نصر الله گفته بود اسرائیل از هرگونه رویارویی با حزب الله خودداری می‌کند، زیرا می‌داند که چنین جنگی چه هزینه سنگینی برایش به دنبال دارد.

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد که ترس و هراس رژیم صهیونیستی از مقاومت، دلیل ضعف و ناتوانی این رژیم است در حالی که در گذشته لبنان و ملت لبنان را تحقیر می‌کرد.

وی اشاره کرد: امروز روحیه ما در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و اسرائیل می‌خواهد در این زمینه با ما رقابت کند اما هرگز موفق نخواهد شد.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که "اسرائیل" باید به جای تخلیه مخازن آمونیاک شهر حیفا، به خوبی درباره رآکتورهای هسته‌ای دیمونا فکر کند؛ چرا که این مساله نشانگر ترس آن از قدرت مقاومت و حسابی است که از این جریان می‌برد.

از سوی دیگر، گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته که حزب الله در راس اولویت‌های ارتش اسرائیل قرار دارد. وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما جبهه شمالی است و طرح هایی دفاعی و هجومی برای این جبهه داریم.

آیزنکوت ضمن اشاره به اینکه حزب الله به جنگ در سوریه سرگرم است، اظهار داشت: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که این مساله ما را فریب دهد.

وی همچنین تاکید کرد که حزب الله در وضعیت استراتژیک سخت و پیچیده‌ای قرار دارد اما با این حال ارتش طرح‌هایی دفاعی و هجومی برای مقابله با آن اندیشیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.