این تکلیف الهی و رسالت آسمانی ست که خبرنگاران را بر آن می‌دارد تا در پاسداشت راه شهدا و امام شهدا فریاد مسلمانان و مظلومان در جای جای پهنهٔ گیتی بگوش جهانیان برسانند.

به گزارش جماران؛ وزیر اطلاعات در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

ن والقلم ومایسطرون

مقام معظم رهبری (مدظلله العالی): خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

هفدهم مرداد ماه را که به مناسبت شهادت غریبانه و مظلومانهٔ هشت دیپلمات جمهوری اسلامی ایران و شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست جنایت پیشه گان در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار نامگذاری گردیده است گرامی داشته و به روان پاک و مطهر شهدای خبرنگاران و اصحاب رسانه که تا بلندای قله‌های شهادت را فتح نموده‌اند و با حفظ حرمت قلم، ورق زرین دیگری بر سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشودند درود می‌فرستم.

این تکلیف الهی و رسالت آسمانی ست که خبرنگاران را بر آن می‌دارد تا در پاسداشت راه شهدا و امام شهدا فریاد مسلمانان و مظلومان در جای جای پهنهٔ گیتی به ویژه عراق، سوریه، یمن، افغانستان، و... را بدون تاثیر پذیری از گرایشات و با دقت وافر بگوش جهانیان برسانند وحقایق را آنگونه که به وقوع پیوسته است بعنوان امانتی ارزشمند بازگو کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز باشکوه را ارج نهاده و به جمیع اصحاب رسانه وخبرنگاران متعهد که با جدیّت و تلاش بسیار پیشرفت و سربلندی روز افزون میهن اسلامیمان را رقم می‌زنند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه یگانه ایزد متعال تداوم عزّت و اهتمام مسئولانهٔ آن عزیزان را در انجام وظایف خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخش آرزومندم.

سید محمود علوی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.