عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: اگر روحانی با توجه افرادی که به او رای دادند کابینه معرفی کند، کسی که قصد مقابله با او را دارد نمی‌تواند بصورت جناحی با او مقابله کند.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر روحانی با توجه افرادی که به او رای دادند کابینه معرفی کند، کسی که قصد مقابله با او را دارد نمی‌تواند بصورت جناحی با او مقابله کند.

حشمت الله فلاحت پیشه درباره سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم تحلیف گفت: اگر رییس‌جمهور از لحاظ رفتاری و دولت‌داری مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را در پیش بگیرد قطعا موفق خواهد بود. 

نماینده اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در زمانی کابینه تشکیل داد که اوج اختلافات بین جریان‌های سیاسی بود. در جریان انتخابات گروه‌های زیادی به حسن روحانی رای دادند و فقط مبارزه بین چپ و راست نبود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: اگر روحانی با توجه افرادی که به او رای دادند کابینه معرفی کند، کسی که قصد مقابله با او را دارد نمی‌تواند بصورت جناحی با او مقابله کند. دولت نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود چراکه بیشتر انرژی او را خواهد گرفت. 

او با اشاره به گفته‌های روحانی در مورد بد عهدی‌های آمریکا گفت: روحانی سیاست‌های کلی کشور را گفت زیرا آمریکا قصد دارد ایران را بعنوان کشوری که مخالف و تهدید جامعه جهانی است معرفی کند. دولت باید در عین حال که با آمریکا مقابله می‌کند و او را تحدید می‌کند، باید با جهان و اروپا کار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.