ما مطمئن هستیم که چینش کابینه آقای روحانی براساس مصالح مردم ،مصالح عمومی و منافع ملی کشور خواهد بود و اینکه چه کسی لیاقت وزارتخانه ها یا معاونت ها راداشته باشد با توجه به عملکرد برخی آقایان در طول ۴سال گذشته قابل ارزیابی است

به گزارش جماران؛ طیبه سیاووشی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس در مورد لزوم تغییر در کابینه دوم گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و بیش از ۶۰ درصد دانشجویان ما دختران هستند قطعا این جامعه تحصیلکرده رویکرد مناسب و سیاست گذاری درست را می خواهند و اصراری که برای حضور وزیر زن در کابینه وجود داشت، قطعا درراستای گام برداشتن برای پاسخگویی به مطالبات این جامعه است و نمی‌توان آن را سهم خواهی دانست.

سیاوشی با بیان اینکه توانمندی جامعه زنان در فعالیت های سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی باید دیده شود، افزود: اینکه زن باید در کابینه حضور داشته باشد برای این نیست که ما بخواهیم جنسیت را مطرح کنیم، بلکه چون می دانیم زنان توانمند هستند وتوانایی اداره وزارتخانه ها را دارند است.

عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: بارها خود آقایان تاکید کرد ه اند که زنان می توانند کمک کنند که دولتی پاک دست تر و شفاف تر تشکیل شود . بحث ما در فراکسیون این نیست که این نفر برود و آن معاون بیاید بلکه بحث مشی سیاسی است که زمان انتخابات آقای روحانی برآن تاکید داشتند است چراکه مطالبات مردم براساس این مشی شکل گرفت و فراکسیون امید نیز منعکس کننده این مطالبات است .

این عضو فراکسیون زنان تصریح کرد:ما مطمئن هستیم که چینش کابینه آقای روحانی براساس مصالح مردم ،مصالح عمومی و منافع ملی کشور خواهد بود و اینکه چه کسی لیاقت وزارتخانه ها یا معاونت ها راداشته باشد با توجه به عملکرد برخی آقایان در طول ۴سال گذشته قابل ارزیابی است. مثلا برخی وزراء ما در سنی نیستند که بخواهند این منصب را اداره کنند و ما نیاز به یک کابینه جوان داریم و این جوان گرایی خواست همه مردم است ،قطعا آقای روحانی باید این مطالبات را در نظر داشته باشند چراکه وی بیشترین آرائی را که کسب کرده اند در بین زنان و جوانان بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715354
  • منبع: فام نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.