به دلیل آتش‌سوزی ترانس و ترمیم این ترانس که حدود سه روز نیاز به زمان دارد بنابراین از ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر، تمامی شهروندان استان مازندران بخصوص مردم شهرستان آمل در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش جماران؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، گفت: به دلیل حریق ترانسی در پست برق آمل، حدود یک ساعت در بخش‌هایی از شهرستان بابل و شهرهای آمل بی‌برق بودند اما در حال حاضر تمام شهرهای مازندران جریان برق بر مدار دایر است.

قاسم شهابی اظهار کرد: به دلیل افزایش دمای هوا در استان مازندران خصوصا در آمل که دما به طور تقریبی به ۴۰ درجه رسید و در ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه به دلیل حادثه‌ای که در پست برق چهل شهید بابکان آمل رخ داد،  ترانس دچار حریق شد و حدود یک ساعت در بخش‌هایی از شهرستان بابل و شهرهای آمل بی‌برقی رخ داد.

وی افزود: در حال حاضر در کل استان مازندران هیچ شهری بی‌برق نیست اما فقط در آمل حدود ۱۰ درصد بدون برق هستند که تا دقایقی دیگر با خنک‌تر شدن هوا کل شهرستان آمل برق دار می‌شود.

شهابی تصریح کرد:  به دلیل آتش‌سوزی ترانس و ترمیم این ترانس که حدود سه روز نیاز به زمان دارد بنابراین از ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر، تمامی شهروندان استان مازندران بخصوص مردم شهرستان آمل در مصرف برق صرفه جویی کنند و کارخانجاتی که می‌توانند از ساعت ۱۲ به بعد تعطیل کنند این اقدام را انجام دهند و اصناف نیز از لامپ‌های پرمصرف استفاده نکنند و مردم نیز کولر را بر روی 25درجه تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: مردم در ساعت‌هایی که هوا گرم است از لباسشویی، اتو و سشوار  استفاده نکنند تا در چند روز آینده وضعیت جوی خنک‌تر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.