دشمن خبیث از دروازه فرهنگ، سیاست و اقتصاد آنچه بتواند انجام می‌دهد و ما دشمن را شوخی نمی‌گیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه صحنه‌های رویارویی ما با آمریکا سخت‌تر خواهد شد، گفت: امروزِ انقلاب، روز وحدت، همبستگی و همدلی است.

به‌گزارش جماران؛  سردار غلامحسین غیب‌پرور  پنجشنبه ۵ مرداد، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، با اشاره به اینکه سختی این رویارویی فقط برای مردم ایران نیست بلکه جای جای حضورآمریکا برای خود آنها نیز روز به روز ناامن‌تر خواهد شد، اظهارکرد: دشمن بداند آنجا که پای منافع ملی نظام در میان باشد، همه باهم متحدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عصاره آرزوی اولیاست، تصریح کرد: همه اولیاء خدا آرزو داشتند که روزی حاکمیت دین اتفاق بیفتد که در انقلاب اسلامی ایران این اتفاق افتاد اما این بدان معنا نیست که مشکلی وجود ندارداما دشمنان اسلام بدانند آنجایی که پای منافع نظام در میان باشد همه با هم متحدند.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی در کشور، افزود: بیکاری جوانان، مسائل فرهنگی و اقتصاد با تکیه بر توانمندی‌های داخلی باید حل شود.

غیب‌پرور بر تقویت آمادگی‌های دفاعی و امنیتی کشور  تأکید کرد و ادامه داد: دشمن خبیث از دروازه فرهنگ، سیاست و اقتصاد آنچه بتواند انجام می‌دهد و ما دشمن را شوخی نمی‌گیریم.

وی عنوان کرد: آیا کسی احتمال می‌داد روزی یک فقیه عادل و مجاهد به عنوان حاکم مردم حکومت دینی را در ایران مستقر کند و مردم در خیمه گاه ولایت تنفس کنند؟ اما امروز مردم پای امام خود ایستادند به طوریکه در عملیات بیت المقدس ۲ بچه‌های سپاه همدان در سخت‌ترین صحنه‌های جنگ حضور داشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج  با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، یادآور شد: تعدادی افراد فریب خورده و منافق تصور میکردند به مرکزیت نظام می‌رسند که این تصور اوج حماقت آنها بود چرا که مردم را نشناخته بودند و نمی‌دانستند مردم پای دین و اسلام و مکتب محکم ایستاده‌اند.

غیب پرور بیان کرد: این حماقت تنها متوجه منافقین نبود بلکه متوجه دشمنان اسلام و آمریکایی‌ها نیز است به‌طوریکه  جامع‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران وضعکرد و ۴دهه است که بر علیه مردم ایران چیزی کم نگذاشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا تحریم ‌های مادر را از زمان امام علیه ایران وضع کرده است، اظهارکرد: دشمنان این انقلاب را نفهمیدند و بعید می‌دانم بفهمند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با اشاره به اینکه رویکرد جدید سپاه و بسیج رویکرد اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید به ابعاد خدمتگذاری بیشتر توجه کنیم.

به‌گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سردار غلامعلی ابوحمزه قدردانی و سردار مظاهر مجیدی به عنوان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان منصوب شد.

در این مراسم جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، استاندار همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه همدان، مدیرحوزه علمیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، خانواده شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان سپاه، شهردار و اعضای شورای شهر همدان و دیگر مدیران استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.