: خدمت به زائران حج وظیفه اصلی ما در تیم پزشکی است و امسال به دلیل فشردگی زمان و افزایش تعداد حجاج باعث شد که در مدت کمتری اقدام به انجام هماهنگی های لازم کنیم؛ اما با این حال برنامه های مختلف مدنظر قرار گرفته و نیازها تأمین شده است

به گزارش جماران؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: یکی از مشکلات حج امسال گرمای زیاد عربستان است و با توجه به اینکه 2100 زائر بالای هشتاد سال به حج مشرف می‌شوند این مسئله کار پزشکان را حساس تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، سید علی مرعشی در همایش پزشکان حج ۹۶ اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است و از میان علاقه‌مندان بسیار زیاد سفر حج، ما جزو افرادی قرار گرفته ایم که به این سفر می رویم. همه مسلمانان دوست دارند این تجربه را داشته باشند و دوستان ما در گروه پزشکی حج امسال دو افتخار نصیبشان می‌شود یکی، به جای آوردن مناسک حج و دیگری خدمت به ضیوف الرحمان است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خدمت به زائران حج وظیفه اصلی ما در تیم پزشکی است و امسال به دلیل فشردگی زمان و افزایش تعداد حجاج باعث شد که در مدت کمتری اقدام به انجام هماهنگی های لازم کنیم؛ اما با این حال برنامه های مختلف مدنظر قرار گرفته و نیازها تأمین شده است.

وی با اشاره به گرمای هوای عربستان گفت:‌ یکی از مسائلی که امسال با آن روبرو هستیم احتمال گرمازدگی حجاج است و از طرفی میانگین سنی حجاج نیز بالا است و حدود 2100 نفر بالای هشتاد سال داریم . این مسئله تبعات زیادی برای کادر درمانی ما می‌تواند داشته باشد و وظیفه مهمی را بر دوش پزشکان قرار می‌دهد. امیدوارم در پایان این سفر از خدماتی که به زائران می دهیم راضی باشیم  و این خدمات مورد رضایت خداوند و رسول اکرم قرار بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.