برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی یکپارچه است، اما این به معنای متمرکز عمل کردن نیست و در هر جایی که لازم است، تفویض اختیار صورت می‌گیرد.

به گزارش جماران؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر وفاق و همدلی بین خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در موضوع رشته‌محل‌ها در تعامل کامل با وزارت علوم و مجلس شورای اسلامی هستیم.

دویست و هفدهمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر فرهاد رهبر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا، صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر فرهاد رهبر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به ضرورت تشکیل یک ستاد چابک و ناظر در دانشگاه گفت: برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی یکپارچه است، اما این به معنای متمرکز عمل کردن نیست و در هر جایی که لازم است، تفویض اختیار صورت می‌گیرد؛ اما این تفویض اختیار سازمان‌یافته، هدفمند و با نظارت همراه است.

دکتر رهبر با تاکید بر انجام تصمیم‌گیری‌ها بر اساس مشورت و خرد جمعی، گفت: تمام تصمیم‌گیری‌ها در سازمان مرکزی با مشورت واحدها صورت گرفته و در تنظیم و ابلاغ بخشنامه‌ها، با توجه به نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های صاحبنظران و کارشناسان، چالش‌ها و مشکلات واحدها و مراکز آموزشی در نظر گرفته می‌شود. 

وی درخصوص مجوز رشته‌محل‌های مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای اخذ مجوز در تعامل کامل با نهادهای مرتبط مثل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجلس شورای اسلامی هستیم.

دکتر رهبر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری تعطیلات تابستانی دانشگاه گفت: زمان‌بندی اجرای تعطیلات تابستانی که به مدت دو هفته خواهد بود، با ابلاغ معاونت اداری و مالی دانشگاه به واحدها و مراکز دانشگاهی واگذار خواهد شد تا متناسب با شرایط واحدهای دانشگاهی اجرا شود، چرا که بعضی از واحدها مجری برگزاری دوره‌های تابستانی و مصاحبه‌های دکتری هستند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با تلاش و کوشش همه اعضا و همچنین وفاق و همدلی به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.