یکی از نزدیکان نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته می‌شود نفوذ زیادی بر نخست‌وزیر دارد مدعی شد اسرائیل باید از ایجاد پایگاه ایران در سوریه جلوگیری کند.

به گزارش جماران به نقل از «هاآرتص»، مشاور امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی که از نفوذ بالایی برنخست وزیر این رژیم برخوردار است مدعی شده اسرائیل باید به هر قیمتی که شده از تبدیل ایران به یک قدرت مستقر در سوریه جلوگیری کند.

«یاکاو آمیدرور» یکی از نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته می‌شود نفوذ زیادی بر نخست‌وزیر دارد مدعی شد اسرائیل باید از ایجاد پایگاه ایران در سوریه جلوگیری کند. 

مشاور امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی که از نفوذ بالایی برنخست وزیر این رژیم برخوردار است مدعی شده اسرائیل باید به هر قیمتی که شده از تبدیل ایران به یک قدرت مستقر در سوریه جلوگیری کند.

این مقام صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد: شواهد و مدارک ساخت پایگاه‌های ایرانی‌ها در سوریه وجود دارد. ایجاد پایگاه در سوریه در واقع برای حزب‌الله  است و اسرائیل باید از این اتفاق به هر قیمتی جلوگیری کند. 

آمیدرور مدعی شد: اگر گروه‌هایی مانند آمریکایی‌ها و روس‌ها که در این کشور اقداماتی را صورت می‌دهند  کاری نکنند، وزارت جنگ اسرائیل باید مستقیما مداخله کند.

او مدعی شده ما نباید به ایرانی‌ها و حزب الله اجازه دهیم نیروهایی باشند که در سوریه پیروز می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.