قیمت هر اونس طلا در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته نوسان چندانی نداشته و در مجموع چهار دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 

به گزارش جماران  هر اونس طلا در بازارهای جهانی در فروردین ۱۳۹۵ با قیمت ۱۲۴۴ دلار حرکت خود را آغاز کرد و در ادامه با روند نزولی قیمت به ۱۲۱۷ دلار رسید. همچنین در میانه‌های ماه به ۱۲۳۹ دلار رسید و در روزهای بعد حرکت آن معکوس و ۱۲۵۸ دلار عرضه شد. در نهایت در روزهای پایانی ماه نرخ ۱۲۳۴ دلار را تجربه کرد.

هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی در دومین ماه سال گذشته و در نخستین روزهای آن ۱۲۵۲ دلار فروخته شد. در ادامه قیمت این نوع طلا به ۱۲۶۷ دلار رسید و در روزهای بعد با ادامه حرکت افزایشی به ۱۲۸۰ دلار رسید. همچنین در اواخر ماه با نزولی شدن روند خود ۱۲۵۲ دلار عرضه شد.  

این نوع طلا در خرداد ماه سال قبل در اولین روزها ۱۲۲۹ دلار عرضه شد. ‌در ادامه ماه به ۱۲۲۹ دلار رسید و در روزهای بعد با حرکت صعودی ۱۲۴۳ دلار فروخته شد. در اواخر ماه به بالاترین نرخ خود در این فصل از سال گذشته رسید و ۱۲۸۹ دلار در بازار فروخته شد.

اما هر اونس طلا در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ با قیمت ۱۲۵۴ دلار روند خود را آغاز کرد. همچنین در ادامه ماه ۱۲۴۷ دلار فروخته شد و در روزهای بعد با حرکت افزایشی ۱۲۵۰ دلار عرضه شد و در اواخر ماه با ادامه و شیب تندتر روند صعودی به ۱۲۸۳ دلار رسید.

هر اونس طلا در اردیبهشت ماه سال جدید با نرخ ۱۲۸۵ لار حرکت خود را آغاز کرد و در ادامه ماه با روند نزولی به ۱۲۶۸ دلار رسید و در نهایت در اواخر ماه به ۱۲۵۶ دلار کاهش یافت.

در سومین ماه سال جاری هر اونس طلا با قیمت ۱۲۶۱ دلار حرکت خود را شروع کرد و در ادامه با روند نزولی به ۱۲۵۱ دلار رسید و در روزهای بعد ۱۲۶۷ دلار فروخته شد. همچنین در میانه‌های ماه قیمت این نوع طلا به بالاترین میزان خود در این فصل رسید و ۱۲۹۳ دلار فروخته شد. همچنین در اواخر ماه قیمت آن ابتدا به ۱۲۵۴ و بعد به ۱۲۴۷ دلار رسید.

هر اونس طلا در بهار سال گذشته در بیشترین نرخ خود ۱۲۸۹ دلار و در بیشترین نرخ خود در بهار امسال ۱۲۹۳ دلار عرضه شده که در مجموع چهار دلار افزایش قیمت را در بهار امسال نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.