77 شعبه از 80 شعبه موسسه اعتباری کاسپین در حال ارائه خدمات به سپرده گذاران است و در حال حاضر تنها 3 شعبه این موسسه به دلیل ازدحام جمعیت، نمی توانند فعالیت داشته باشند.
به گزارش جماران، مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین گفت: روند تعیین تکلیف سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد ریال تعاونی منحله فرشتگان از روز گذشته در موسسه اعتباری کاسپین آغاز شده و روند رسیدگی به این حساب ها از طریق شعب معرفی شده این موسسه در حال انجام است.
محمدجعفر افتخار با اشاره به اینکه با آغاز تعیین تکلیف سپرده های زیر یک میلیارد ریال، شاهد استقبال خوب سپرده گذاران هستیم، گفت: با آغاز مرحله چهارم تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، روند رسیدگی و مراجعه سپرده گذاران سرعت بیشتری گرفته و با استقبال عموم سپرده گذاران مواجه هستیم. در این مرحله علاوه بر سپرده گذاران 500 تا یک میلیارد ریال، دارندگان سپرده های زیر 500 میلیون ریال نیز می توانند به شعب مراجعه کنند.
وی در این خصوص گفت: در حال حاضر تعیین تکلیف این سپرده گذاران با روند مطلوبی در حال انجام است و شعب موسسه اعتباری کاسپین با ظرفیت کامل در حال ارایه خدمت هستند. تنها سه شعبه در شهرستان های اردبیل و رشت به علت ازدحام جمعیت، امکان ارائه خدمات را ندارند که با پیگیری و هماهنگی به عمل آمده با استانداران محترم توسط بانک مرکزی، به زودی این موضوع برطرف می شود.
مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین تصریح کرد: در تلاشیم با حل مسائل موجود سه شعبه غیرفعال استان های اردبیل و گیلان در کمترین زمان ممکن، این شعب بتوانند به ارائه خدمات به سپرده گذاران محترم اقدام کنند.
افتخار از اقدام بانک مرکزی در تأمین به موقع نقدینگی این مؤسسه و حمایت های مدیران این بانک از تعیین تکلیف سپرده گذاران تشکر کرد و افزود: این روزها از هرگونه حمایت و مشاوره رییس کل و هیأت عامل بانک مرکزی برخورداریم و به اتکای همین پشتیبانی، مسائل پیش رو را به فضل الهی برطرف خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702138
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.