نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر که در رابطه با تخفیف مجازات اعدام برای محکومین قاچاق مواد مخدر است موافقت کردند.

 

به گزارش جماران؛  نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی کلیات طرح یک‌فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر را که در رابطه با تخفیف مجازات اعدام برای محکومین قاچاق مواد مخدر است را به تصویب رساندند.

بنابر مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی که با ۱۸۲ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، کلیات طرح یک‌فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر را که در رابطه با تخفیف مجازات اعدام برای محکومین قاچاق مواد مخدر به تصویب مجلس می‌رسد.

این درحالی است که با توجه به اینکه کمیسیون امنیت ملی و نماینده قوه قضاییه ملاحظاتی درخصوص جزئیات طرح مذکور داشتند، با پیشنهاد رییس مجلس شورای اسلامی، ماده‌واحده طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر به کمیسیون قضایی حقوقی مجلس برای بررسی ارجاع داده شد که این پیشنهاد نیز با ۱۳۵ رای موافق، ۸۱ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر به تصویب مجلس رسید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.