دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل با بیان اینکه پرونده آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی به صورت ویژه در حال رسیدگی است گفت: هر گونه شایعه پراکنی و التهاب آفرینی در این زمینه ممنوع بوده و مسببان مجازات خواهند شد.

به گزارش جماران، ناصر عتباتی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افراد غیر مسئول ، رسانه ها و فعالان فضای مجازی از گمانه زنی در باره این پرونده خوداری کرده و اجازه دهند تا روند بررسی به این پرونده با توجه به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان اردبیل با دقت و سریعتر انجام گیرد. 
او با اشاره به انواع اخبار و شایعات در فضای مجازی پیرامون این حادثه گفت : هموطنان به این مسایل توجهی نداشته باشند ، اخبار موثق در این زمینه تنها از سوی مراجع قضایی دارای اعتبار می باشدو مابقی گمانه زنی و شایعه پراکنی است. 
عتباتی اضافه کرد: بر اساس قانون شایعه پراکنی و تنش آفرینی پیرامون یک پرونده جرم محسوب شده و مستوجب تعقیب کیفری است و انتظار می‌رود عموم مردم و فعالان رسانه در انعکاس اخبار به این مهم توجه کنند . 
وی بیان کرد: این پرونده به صورت فوق العاده در حال پیگیری بوده و هم اکنون نیزدر مرحله تحقیقات تکمیلی است. 
آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی حدود سه هفته پیش ناپدید شده بود که جسد وی روز دوشنبه گذشته از پارکینگ قاتل کشف شد. 
قاتل که از پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل وی خودداری می کرد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.