یک مقام مسئول سازمان حمایت گفت: خریداران پژو ۲۰۰۸ در صورتی که شکایتی بابت اضافه پرداختی به ایران خودرو دارند به سازمان حمایت شکایت کنند تا پیگیری شود.

به گزارش جماران، محمدحسن نعمت‌اللهی مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با چگونگی استرداد اضافه پرداختی به ثبت‌نام‌کنندگان 2008 و راهکار سازمان حمایت برای این موضوع، گفت: تا زمانی که شکایتی توسط مردم به ما اعلام نشود، سازمان حمایت نمی‌تواند موضوعی را پیگیری کند.

مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان  اینکه از روز شنبه گذشته که محمود نوابی، رئیس سازمان حمایت اعلام کرد امکان استرداد اضافه‌پرداختی ثبت‌نام کنندگان خوردوی پژو 2008 وجود دارد تاکنون هیچ شکایتی توسط ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان این خودرو به سازمان نشده است.

نعمت‌اللهی بیان داشت: در صورتیکه شکایتی وصول شود، مانند معمول که سازمان حمایت به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کند، سازمان موظف است که آن شکایت را پیگیری کند.

وی تاکید کرد: هیچ گزارشی از شکایت و ابراز ناراحتی پیرامون اضافه پرداختی بابت پیش‌پرداخت 2008 توسط ثبت‌کنندگان به سازمان حمایت و شماره تلفن 124  این سازمان نشده است.

براساس این گزارش سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت روز شنبه گذشته با اشاره به ایجاد حاشیه در موضوع پیش فروش خودروی پژو 2008 و دریافت 60 میلیون تومان از متقاضیان گفته بود تدبیر ویژه‌ای اندیشیده شده و ممکن است اعلام شود تا مصرف‌کنندگانی که تمایل ندارند مبلغ اضافه پرداختشان نزد ایران خودرو بماند، بتوانند 10 یا 15 میلیون تومان اضافه‌ای که پرداخت شده را پس بگیرند و در زمان تحویل خودرو، بقیه قیمت خودرو را پرداخت کنند.

اظهارات نوابی در حالی است که نعمت‌زاده گفته است: پیش‌فروش پژو 2008 مشمول قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شود و به همین دلیل دریافت پیش‌پرداخت 60 میلیون تومانی از نظر ما ایرادی ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.