رییس سازمان حج و زیارت هم گفت که با توجه به مذاکرات انجام شده با عربستان جای هیچ نگرانی نیست.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت در جلسه امروز این فراکسیون، رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد که اعزام حجاج تصمیم سازمان حج به تنهایی نبوده بلکه تصمیم نظام است.

به گزارش جماران، مهرداد لاهوتی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: در این جلسه محمدی رییس سازمان حج و زیارت حضور یافت و توضیحاتی در مورد حج امسال به اعضای فراکسیون ارائه کرد.
وی افزود: در این جلسه نمایندگان نگرانی های خود را در این موضوع بیان کردند و رییس سازمان حج و زیارت هم گفت که با توجه به مذاکرات انجام شده با عربستان جای هیچ نگرانی نیست.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: در این جلسه رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد در قراردادهایی که سال های قبل بین ایران و عربستان در مورد اعزام حجاج بوده است بندی به عنوان تامین امنیت از طرف عربستان در نظر گرفته نمی شد اما امسال بند قانونی در این قرارداد از طرف عربستان پذیرفته شده و آن هم بحث تامین امنیت حجاج است، با توجه به این جای نگرانی نیست. 
وی تصریح کرد: رییس سازمان حج در این جلسه تاکید داشت که مسوولان امنیت داخلی کشور امنیت حجاج را بررسی کرده اند.
لاهوتی خاطرنشان کرد: بنا به گفته محمدی، اعزام حجاج تصمیم سازمان حج به تنهایی نبوده بلکه تصمیم نظام است.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار شد رییس فراکسیون مستقلین مجلس، جمع بندی و نگرانی نمایندگان را به مسوولان مبادی ذی ربط اعلام کند و اگر لازم باشد با مبادی ذی ربط جلسه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.