رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل دو تن از شهدای حادثه تروریستی مجلس با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش جماران، علی لاریجانی عصر امروز- چهارشنبه- با حضور در منزل شهید احسان آقاجانی و شهید علی توده فلاح از شهدای حادثه ترور مجلس با خانواده های آنها دیدار و ابراز همدردی کرد.
به گزارش خانه ملت، این شهدا از کارمندان مجلس و مرکز پژوهش ها بودند که در روز حادثه حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی به درجه شهادت نائل آمدند.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه در 17 خرداد 1396، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح گروه تروریستی تکفیری داعش قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را برعهده گرفته بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.